2023. 09. 14.

Cora Reilly - Maffiába születve 0,5. - Luca Vitiello

18. FEJEZET


Fordította: Naomi


Aria alvása nyugtalan volt, ami viszont azt eredményezte, hogy az éjszaka nagy részét ébren töltöttem. Folyton ellenőriztem a légzését, mert aggódtam, hogy a kábítószer miatt elveszíti az eszméletét, vagy még rosszabb. A gondolat, hogy elveszíthetem Ariát, hogy majdnem elvesztettem az elmúlt éjszaka, nyugtalanná tett... és dühössé.
Összegömbölyödve feküdt az oldalán, a szemhéja rebegett, a teste remegett. Lesöpörtem egy hajtincset az izzadt homlokáról. Egy apró nyögés hagyta el az ajkait – nem az a gyönyörű hang, amit akkor adott ki, amikor gyönyört okoztam neki, hanem a kényelmetlenség remegő hangja.
Kinyílt a szeme, és egy pillanatra rám pislogott, mielőtt felugrott, egyik kezét a szája elé kapta, és a fürdőszoba felé szaladt.
Kibontakoztam a takaróból, és követtem őt. A vécébe kapaszkodott, és hevesen lélegzett.
Lehúztam a vécét, mert nyilvánvaló volt, hogy túlságosan reszketett hozzá, aztán lesöpörtem a homlokáról az újabb kósza szálakat.
Aria vidáman felnevetett, és könnyes szemmel nézett rám.
– Már nem is vagyok olyan dögös, ugye?
Aria az enyém volt, hogy megvédjem. Az én felelősségem volt, és mégis valaki a saját klubomban merészelte megtámadni.
– Ennek nem lett volna szabad megtörténnie. Vigyáznom kellett volna rád.
– Így is tettél – mondta Aria erőtlenül, talpra lökve magát. Tartottam őt, aggódva, hogy elájul.
– Talán egy fürdő segít – mondtam. Az agyam még mindig azon járt, hogyan fizessem vissza Grace-nek.
Aria megrázta a fejét.
– Azt hiszem, megfulladok, ha most a kádba fekszem.
Megnyitottam a csapot, de nem engedtem el Ariát, nehogy elájuljon. Nem állt szándékomban hagyni, hogy egyedül menjen a vízbe abban az állapotban, amiben volt.
– Együtt fürödhetünk.
Aria szája jobb sarka felfelé billent.
– Csak meg akarsz tapizni.
Megsimogattam a csuklóját a hüvelykujjammal.
– Nem nyúlok hozzád, amíg még sebezhető vagy. – Amikor elképzeltem az első közös fürdőnket a kádban, biztosan volt benne forró szex, de ez több okból is kizárt volt. Az egyik az volt, hogy a feleségem még szűz volt... Nem tudtam nem arra gondolni, hogy mi történt volna, ha Rick kijut a klubból Ariával, ha az lett volna az első élménye. Indokolatlan düh lángolt ismét az ereimben, és csak Aria jelenléte akadályozott meg abban, hogy tomboljak.
– Egy erkölcsös Capo? – kötekedett.
– Még nem vagyok Capo – ellenkeztem. De ha minden úgy alakul, ahogy reméltem, apa már nem sokáig lesz Capo, ezen az éven túl biztosan nem. – És nekem vannak erkölcsi elveim. Nem sok, de egy pár. – És az egyik mindig is az volt, hogy nem bántom Ariát.
Aria a mellkasomhoz szorította a homlokát. A bőre égett.
– Csak ugratlak. – Végigsimítottam a kezemmel a gerincén, és megcsókoltam a feje búbját. Aria visszahőkölt az érintés hatására, és kiengedett egy apró lélegzetet. Végül a mosdókagylóhoz sétált, hogy megmossa a fogát. A tekintetem követte minden mozdulatát. Aprónak tűnt az ingemben. Sebezhetőnek.
Elzártam a csapot, mielőtt áthúztam a fején az inget. Belekapaszkodott a karomba, hogy stabilizálja magát. Ujjaimat a bugyijába akasztottam, és végighúztam a karcsú lábain, miközben képtelen voltam nem megcsodálni a gyönyörű testét.
Mindennek ellenére éreztem, hogy a vér a farkamba tolul, amikor lehúztam a nadrágomat. Besegítettem Ariát a kádba, majd mögé szálltam, és magamhoz szorítottam. A farkam végigcsúszott a combja külsején. Határozottan nem vagyok jó ember. Aria meglepett, amikor megfordult velem szembe, és a lábamra terpeszkedett. A pózban a puncija végigsiklott a farkamon. Feszültté vált az érzésre, hogy magamhoz szorítom. Bassza meg, a nyílása érzése a hegyemhez simulva a legédesebb kínzás volt, amit el tudtam képzelni.
Visszalöktem a farkamat, majd mélyebbre csúsztam a vízbe, így Aria kiterülve feküdt a mellkasomon, és már nem nyomódott az erekciómhoz.
Aria azt a bizakodó pillantást vetette rám, amit nem érdemeltem meg.
– Néhány férfi kihasználta volna a helyzetet.
– Én ilyen férfi vagyok, Aria. Ne áltasd magad azzal, hogy jó ember vagyok. Nem vagyok sem nemes, sem úriember. Egy kegyetlen szemétláda vagyok.
– Velem nem – mondta Aria halkan, és az orrát a nyakamba fúrta, szorosan belém karolva.
A szívem felgyorsult, eszembe jutottak a tegnap esti szavai, és újra megcsókoltam a fejét.
– Jobb, ha gyűlölsz engem. Így kisebb az esélye, hogy megsérülsz.
– De én nem gyűlöllek.
Az érzelmek sosem voltak részei a megállapodásnak. Ez a békéért volt, a hatalomért és a pénzért. Aria volt a módja annak, hogy biztosítsam a Famiglia sikerét, hogy biztosítsam, hogy egy erősebb Famiglia felett fogok uralkodni, mint az apám.
– Említettél valamit, amit Grace mondott neked – mondtam, nem akartam belegondolni Aria érzéseibe irántam, vagy az enyémekbe. – Valamit arról, hogy véresre baszlak. – Az ismerős düh újra felszínre tört, egy olyan érzelem, amivel meg tudtam birkózni.
– Ó, igen. Azt mondta, hogy bántani fogsz, megdugsz, mint egy állatot, véresre baszol, amikor az esküvői fogadásunk alatt beszélt velem. Halálra rémített.
Nem csoda, hogy Aria úgy nézett ki, mintha szellemet látott volna. Azon tűnődtem, vajon Grace szavai voltak-e a fő oka annak, hogy annyira megrémült attól, hogy lefeküdjön velem. Nem mutattam meg neki, hogy gyengéd leszek vele?
– Azt hiszem, az a tegnap esti srác majdnem ugyanezt mondta – tette hozzá egy pillanat múlva.
– Mielőtt megöltem, azt mondta, az egyik nő, aki drogot vett tőle, azt mondta neki, hogy egy ribanc vagy, akit meg kell leckéztetni. A nő készpénzt adott neki. – Nem említettem az utolsó perceinek mocskos részleteit.
Aria felemelte a fejét.
– Szerinted Grace volt az?
– Biztos vagyok benne, hogy ő volt. A leírás illik rá, és ki másnak állna érdekében megtámadni téged – sosem gondoltam volna, hogy Grace ilyen messzire megy, de nyilvánvalóan alábecsültem az irántam való megszállottságát.
– Mit fogsz tenni?
– Nem ölhetem meg, még ha el is akarom vágni a kibaszott torkát – az túl sok gondot okozna az apjával és a bátyjával. De azért beszélnem kell velük. Megmondom nekik, hogy pórázra kell kötniük, különben nem kapnak tőlünk több pénzt.
– Mi van, ha visszautasítják?
Megsimogattam Aria gerincét. Nem tudta, mennyi pénzt dugtunk Parker szenátor seggébe.
– Nem fogják. Grace már régóta elcseszte a dolgokat. Valószínűleg elküldik Európába vagy Ázsiába elvonóra, vagy valami hasonló szarságra
Aria felém hajolt, és egy édes csókot hagyott a számon. Még sosem csókoltak meg így, sosem gondoltam volna, hogy ez olyasmi, amit szeretek. Tiszta édesség volt, és az enyém. Ismét átfutott az agyamon a kép, ahogy Rick mocskos kezeivel rámászik, és ahogy bántotta volna, majdnem elvesztettem a fejem. Aria megérdemelte, hogy királynőként bánjanak vele.
– Folyton arra gondolok, hogy mi történt volna, ha Romero és Cesare nincs ott, ha az a faszszopó kihozott volna a klubból. A gondolat, hogy a mocskos kezeivel hozzád ér, arra késztet, hogy újra megöljem. A gondolat, hogy talán...
Aria bólintott, de nem tudtam leolvasni a tekintetét, aztán lehajtotta a fejét, és teljesen lehetetlenné tette.
– Ha Gianna néhány nap múlva elmegy, a tiéd lehetek.
Meglepetés öntött el. Talán meg kellett volna mondanom neki, hogy nem kell ilyesmit ígérnie nekem, de égtem a vágytól, hogy minél közelebb kerüljek hozzá, hogy az enyém legyen...

* * *

Amint dél körül Aria és én kiléptünk a szobánkból, Gianna a nővére felé rohant.
– Jól vagy? Annyira aggódtam, mert nem jöttél ki a hálószobádból. – Gyorsan rosszalló pillantást küldött felém, mintha érdekelne. A kezemet Aria derekán tartottam, miközben a konyha felé vezettem. Ennie kellett valamit.
– Tudsz főzni? – kérdeztem a vöröshajútól.
Gianna elkomorult.
– Mert nő vagyok?
Felvontam a szemöldökömet.
– A nővéred az élő bizonyíték arra, hogy nem minden nő tud főzni – mondtam, és megsimogattam Aria hátát, hogy enyhítsem a szavaimat.
Aria apró nevetéssel pillantott fel rám, és tudtam, hogy a világot is felgyújtanám, hogy megvédjem ezt a nőt. Az apám megölésével kezdeném, még ha ez azt is jelentené, hogy egy szétszakadt Famiglia felett kellene uralkodnom, amíg minden egyes ellenségemet el nem távolítom.
Gianna egy pillanatig figyelt minket, mielőtt megvonta a vállát.
– Megpróbálhatok palacsintát sütni vagy valami hasonlót, de nem ígérhetek semmit.
Gianna sem volt sokkal jobb szakács, de azért ehető volt. Utána magára hagytam Ariát és a húgát, és lementem Matteo lakásába, míg Romero a penthouse-t őrizte.
– Hogy van Aria? – kérdezte Matteo, amikor lehuppantam a kanapéjára.
– Jobban – mondtam. – Beszélnem kell Parker szenátorral. El kell küldenie Grace-t. Ha New Yorkban marad, megölöm.
– Apánknak nem fog tetszeni. Tudod, mennyire fontos neki a politikusoknak való hízelgés.
Ez volt az egyetlen dolog, amit még mindig csinált.
Matteo a combjára támasztotta a könyökét.
– Gondolkodtál már azon, hogyan oldhatnánk meg a problémát? A Bratva mindig egy lehetőség.
Megráztam a fejem.
– Túlságosan magabiztossá tenné őket. Egy Capo megölése nagy dolog. A Famiglia gyengének tűnne.
Matteo bólintott, de láttam rajta, hogy a Bratvát tartja a legjobb esélyünknek, és valószínűleg igaza volt, de én jobban szerettem volna egy kevésbé nyilvánvaló megoldást.
– Szerintem a mérgezéses utat kellene választanunk. Apa családjában sok férfi szenvedett agyvérzést vagy szívrohamot. Vannak mérgek, amelyek ugyanezt a hatást váltják ki.
– Nagyon kevés közülük a lenyomozhatatlan.
– A legtöbb lehetőségünk csak akkor nyomon követhető, ha külön keresed őket. Sem Nina, sem mi nem kérünk alapos vizsgálatot.
– A nagybátyáink talán – mondta Matteo torz vigyorral.
– Akkor majd mi elintézzük őket.
– Mikor?
Átgondoltam a lehetőségeinket. Azt akartam, hogy minél hamarabb eltűnjön, de ki kellett találnunk a tökéletes időzítést, arról nem is beszélve, hogy még mindig nem voltam biztos benne, ki tegye a mérget az italába.
– Apám gyanakszik. Legalább néhány napot várnunk kellene. Talán megvárhatjuk, amíg Gottardo vagy Ermano meglátogat minket. Rájuk kenhetjük, ha a mérget felfedezik.
– Feltételezem, hogy nem akarod belekeverni Ninát.
– Nem bízom benne. Gyűlöli apát, és azt akarja, hogy eltűnjön, de ha meghalt, talán ránk fogja kenni a dolgot.
Matteóval megbeszéltünk még néhány részletet, mielőtt felkaptam a telefonomat, hogy beszéljek Apával Grace-ről. Ahogy várható volt, nem tetszett neki az ötlet, hogy megkérem a szenátort, hogy száműzze a lányát. Alig vártam, hogy megölhessem.

* * *

Matteo aznap átjött vacsorázni, Gianna legnagyobb bánatára, de ő leginkább azzal volt elfoglalva, hogy a nővérére vigyázzon. Meg kellett hagyni: a vöröshajú hevesen védte Ariát. Ez volt azon kevés jellemvonásai egyike, amit kedveltem.
Vacsora után Aria és Gianna eltűntek az emeleten, hogy néhány perccel később bikiniben térjenek vissza.
Matteo éles szemmel követte leendő feleségét, de nekem is nehezemre esett máshová nézni, mint az apró rózsaszín bikinis Ariára.
– Nagyon remélem, hogy a leendő feleségedre szegezed a tekinteted – mormogtam. Tudtam, hogy Matteo soha nem fog kikezdeni a feleségemmel, de még mindig utáltam, hogy ilyen hiányos öltözékben látja.
– Nem tudom feldolgozni a szavaidat, a vér elhagyta az agyamat – mondta Matteo kuncogva.
Aria küldött nekem egy gyors mosolyt, mielőtt Giannával kisétáltak a tetőteraszra, és beleléptek a jakuzziba.
– Csatlakozhatunk hozzájuk – mondta Matteo lelkesen.
– Igen, persze. Te és Gianna egy jakuzziban félmeztelenül együtt. Az nem fog megtörténni. – A konyha felé intettem. – Igyunk egy eszpresszót.
Matteo vonakodva követett engem. Elkészítettem nekünk az eszpresszót, de a tekintetem folyton visszatért Ariára, és eszembe jutott, amikor a jakuzziban voltunk.
– Úgy nézed, mintha fel akarnád falni – mondta Matteo.
– Te beszélsz? Egész nap a szemeddel dugod Giannát, pedig még nem is a feleséged.
– Aria a feleséged, és még mindig nem kaptál több akciót, mint én – gúnyolódott Matteo.
– Hidd el, többet kapok, mint amiről álmodni tudsz, és hamarosan... – Leállítottam magam, mert rájöttem, hogy a fivéremmel az Ariával való szexről beszélek. A múltban mindig megosztottuk egymással a szexuális kalandjainkat, de Aria a feleségem volt, és túlságosan tiszteltem őt ahhoz, hogy ilyen információkat eláruljak.
Matteo kuncogott.
– Gyerünk, Luca. Még sosem voltál ilyen. Az öcséd vagyok. Mondd, milyen érzés az egyik csajunkkal lenni? Túl beképzeltek a szopáshoz? Nem tudom elképzelni, hogy Aria lazább lenne. Nem tűnik olyan nőnek, aki valaha is leszopna egy faszt, hacsak nem kényszeríted rá, és mindketten tudjuk, hogy egyetlen aranyhajszálát sem tudnád bántani.
Düh lobbant fel bennem, és figyelmeztetőleg felemeltem a kezem.
– Ne beszélj így Ariáról! Soha többé.
Matteo lehajtotta a fejét, és kíváncsian nézett rám. Fintorogva elfordítottam a tekintetem. Bassza meg!
– Nagyon védelmezed őt, és ez határozottan nem csak birtoklási vágy.
A tekintetem ismét a feleségemre szegeződött, ahogy Giannával a jakuzziban beszélgettek és nevetgéltek. Birtoklási vágyat éreztem Aria iránt, ezt nem lehetett tagadni, de határozottan nem ez volt az érzéseim mértéke, még csak közel sem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszönöm a fordítást!!!

Szani írta...

Köszönöm🥰.

Éva írta...

Köszönöm!

Kissné Margó írta...

Köszönöm szépen!❤️❤️❤️