2024. 09. 24.

Claire Contreras - Papírszív

 Claire Contreras

Papírszív


Prológus

 

Jensen

Sok dolog nem a sajátom. Lakást bérlek, autót lízingelek, és tagdíj nélküli edzőterembe járok. Vándor szívem van – egy nyughatatlan elmém. Nehéz ránéznem valamire és az örökkévalóságot látni benne; pedig egyszer nekem is  volt egy örökkévalóságom.

Hagytam elmenni; nem azért, mert túlságosan szerettem ahhoz, hogy megkérjem, maradjon, hanem mert nem tudtam elviselni, ha azt mondja, nem fog. Ennek ellenére időnként elgondolkodom.

És semmi sem kísért jobban, mint a megbánás.








Remélem örültök a Szívek sorozat folytatásának ;)

3 megjegyzés:

Rocska írta...

Köszönöm!

Névtelen írta...

Nagyon örülök, h lefordításra kerül 😍 Köszönöm!

Névtelen írta...

Köszönöm! 🙂❤️ Már ezer éve szerettem volna elolvasni! 🙏❤️