2024. 10. 16.

Claire Contreras - Papírszív

 

12

Mia

Kedd reggel átmentem Cassie és Logan házához. Brooklynban laktak. DUMBO, Brooklyn, ahol Jensen mondta, hogy ő is ott lakik. 

Odafelé menet félig-meddig arra számítottam, hogy egy elefánt szobrot találok, de elvesztettem a remény fonalát, amikor az álmokat kergető taxisofőr elmondta, mit jelent a DUMBO. Ez volt az első dolog, amit Jensennek mondtam, amikor megláttam őt az épületük előtt állni. Felnézett a Pókember naplójából, és mosolyogva tolta el magát a fal mellől. Nagyon igyekeztem, hogy ne érezzek semmit, nagyon igyekeztem elfojtani a vonzalmat, amit a szakállas arca láttán éreztem, és hogy milyen feszesnek tűnt a teste a hosszú ujjú pamutpólóban, amit viselt.

– Azt hittem, utálod azt a filmet? – mondta a lépcsőn felfelé menet.

– Igen, de akkor is.

A fejét csóválva kuncogott.

– Tudod, mit nem szeretek még? – kérdeztem, fejemet felbillentve, hogy rá nézzek, amikor elértük a második emelet szintjét. Kérdő pillantást vetett rám.

– Pókembert. – A szemem az övéről a kezében lévő naplóra siklott. Nevetett.

– Tudatnom kell veled, hogy a lányom adta nekem ezt a naplót születésnapomra, és nagyon büszke vagyok, hogy ilyen nagyszerű célra használhatom.

– Soha nem tartottalak romantikus írónak.

Lelkes pillantással meredt rám. – Vannak, akik azt mondják, hogy csak ennyit írok.

Éreztem, hogy felforrósodik az arcom, mert olyan érzést keltett bennem, mintha rólam beszélne, de én jobban tudtam.

– Mert a randijaidról írsz a rovatodban?

– Ha azt hiszed, hogy a cikkeim a randijaimról szólnak, akkor biztosan rosszul olvasod őket.

Megkönnyebbülten kifújtam a levegőt, amikor Cassie emeletére értünk, és azzal foglalhattam le magam, hogy bekopogtam az ajtón.

– Szeretsz emberekkel interjút készíteni? – kérdeztem halkan suttogva, amíg vártunk.

Bólintott.

– Meglepődnél, hogy miket tudhatsz meg, ha a megfelelő kérdéseket teszed fel.

Legbelül éreztem, hogy valami ellenőrizetlenül felkavarodik bennem. Megköszörültem a torkomat, és azt akartam, hogy Cassie siessen. – Ez szép.

– Tudod, mit szeretnék igazán? – mondta, és a mély, rekedtes hangszín, amit használt, megremegtette a belsőm, de mégis a komoly tekintetemet az övére vonta.

Mit? – suttogtam.

– Interjút készíteni veled.

Az állam leesett, ahogy az ajtó kinyílt. Egy magas, kék szemű, szőke nő állt a túloldalon, farmerben és szép sárga blúzban, mosolygott.

– Szia, Cassie vagyok – mondta, és nyitva tartotta az ajtót, miközben szabad kezét nyújtotta felém. Vékonynak és törékenynek éreztem, ahogy megráztam. Ugyanezt tette Jensennel, és beengedett minket, majd csípője lendületével becsukta az ajtót.

– Logan! Itt vannak! – kiáltotta a nő.

Cassie kecsesen mozgott, akár egy balerina. Amikor teljesen bementünk, a tekintetem végigjárta a nagy teret. Ekkor vettem észre, hogy ez egy penthouse, egy konyhával, amely majdnem a fél alapterületet elfoglalta, és egy nagy nappalival, amely úgy nézett ki, mintha sosem nyúltak volna hozzá. Minden a kék és a fehér árnyalataiban volt berendezve. Fehér kanapék, kék falak. Kék székek, fehér falak.

– Kérnek valamit inni? Kávé? Üdítő? Víz? – kérdezte, miközben megkerülte a konyhaszigetet, és a kávéfőző felé sétált. Egy olyan csiszolt krómozott eszpresszógép volt, amely úgy nézett ki, mintha egy kis kávézót is el tudna látni.

– Én kávét kérek – mondtam a gépre tapadva. Elmosolyodott.

– Logan adta múlt hónapban a születésnapomra. Nem is tudom hogyan bírtam ki ennyi ideig nélküle.

– Azt hiszem, ez felkerül a karácsonyi listámra – mondtam.

Jensen olyan hangot adott ki, ami valami köhögés és nevetés közötti hang volt. Olyan pillantást vetettem rá, amitől kiegyenesedett, és még jobban igyekezett elrejteni a szórakozottságát. Leültem az egyik bárszékre, miközben Cassie várta, hogy elkészüljön a kávénk (természetesen Jensen is igent mondott).

Szóval csak pár hónapja vagy itt Santa Barbarából? – kérdezte Cassie, amikor elkezdtünk beszélni New Yorkról, és arról, hogy szerintem milyen hideg van itt.

– Szabadúszó fotósként alkalmaztak a különkiadáshoz, részben azért, mert otthon egy hasonló anyagot készítettem egy magazinnak. Csak sokkal kisebb léptékben.

A nő bólintott, és Jensenre szegezte a tekintetét.

– És te? Te is szabadúszó vagy?

Elmozdultam a székemben, hogy a kávém fölött ránézzek.

– Nem. New York az otthonom. Nekik írok, amikor csak hívnak. Az egyik mentorom ott a főszerkesztő, úgyhogy amikor szól, általában megyek, hacsak nincs túl sok dolgom.

– Gyerekkönyveket is ír – mondtam, mert tudtam, hogy nem fogja mondani. Sosem volt az a fajta, aki saját magát dicsérte.

– Hú – mondta Cassie, és lenyűgözött arcot vágott.

– Meg van egy rovata a The Times vasárnapi számában – tettem hozzá mosolyogva.

Mélyebb elismeréssel ismét Jensenre nézett.

– Ez lenyűgöző.

Még mindig mosolyogtam, amikor újra ránéztem, de megdöbbentem. A tekintete megdobogtatta a szívemet. Nem tudtam biztosra venni, hogy haragszik-e rám, amiért felhívtam a figyelmet ezekre a dolgokra, haragszik-e rám, amiért lenyűgözöttnek tűntem emiatt, vagy csak csodálkozik, hogy felvágok vele. Bármi is volt az, a mosoly rögtön letörlődött az arcomról. Visszatértem a kávémhoz.

– Miért mennél haza, Mia? Nem kaphatnál egy teljes munkaidős állást a magazinnál?

Megvonta a vállamat. – Talán.

Cassie elmosolyodott. – Van otthon barátod?

Nevettem. – Nincs barátom, de vár rám egy másik állás.

– Nincs barátod? Tényleg? – kérdezte, és kíváncsian nézett rám. Mintha villanykörte gyulladt volna ki a fejében, szélesen elmosolyodott.

– Van egy fiam, aki el tud vinni téged valahova – mondta.

Megszokásból Jensenre pillantottam. Abból, ahogyan az állkapcsa mozgott, tudtam, hogy nem szórakoztatja a nő javaslata. Egy apró nevetés röppent fel belőlem, amikor Cassie komoly arcára néztem.

– Komolyan mondom! Remek fickó, csak túl sokat dolgozik. Szerintem jó páros lennétek.

Megint felnevettem, mert nem tudtam, mit csináljak, és ő sem tudott rólam eleget ahhoz, hogy ezt feltételezze. Hirtelen rólam Jensenre nézett, majd vissza rám.

– Hacsak nem… istenem, annyira sajnálom – mondta, és nevetett.

Jensenre, majd Cassie-re néztem, és amint eszembe jutott, csóválni kezdtem a fejem.

– Ó! Nem! Egyáltalán nem vagyunk együtt! – Megálltam és újra nevettem. – Csak… nem keresek pasit, vagy ilyesmit.

– Óh. Nos, nem kell randiznod vele. Csak elvisz téged valahova, amíg itt vagy. Harmincegy éves, pénzügyi tanácsadóként dolgozik, és a városban él. Azt mondtad, hogy a városból jössz, ugye?

Bólintottam. – Chelseaből.

Összecsapta a kezét. – Hadd hozzak róla egy képet, és közben megnézem, hogy Logan befejezte-e a konferenciahívását!

Felpörögve távozott, én pedig csak ültem ott, teljesen elképedve mindattól, ami az imént történt. Egy hosszú, néma pillanat után megráztam a fejem, és felnevettem.

– Szegény pasas. Kíváncsi vagyok, hány emberrel próbálta már összehozni.

– Sokszor előfordul? – kérdezte Jensen.

Hangjának harapós tónusa meglepett, és az övére szegeztem a tekintetem.

– Mi?

Az emberek megpróbálnak összehozni a gyerekeikkel?

Ráncoltam a homlokom, végigpásztázva a komoly arcát. Az állkapcsa még mindig dolgozott, és abból, ahogy az alkarja meghajlott, miközben a kezében lévő kerámiapoharat szorította, tudtam, hogy dühöng, és próbálja visszafogni magát.

– Néha – mondtam vállat vonva.

Megrázta a fejét, és félrenézett, miközben felállt, hogy a csészét a mosogatóhoz vigye. Én a kezemben tartottam az enyémet, a kávé maradékát néztem, amit otthagytam, és azon tűnődtem, mi a fene tart ilyen rohadt sokáig Logannek. Csak azt akartam, hogy már túl legyünk ezen az egészen. Megéreztem Jensen leheletét a tarkómon, és felugrottam.

Mit csinálsz? – Kérdeztem, a hangom majdnem suttogás volt. Erősebben fogtam a csészémet, próbáltam visszafogni a remegést.

Közelebb hajolt, a keze végigsimított a karom oldalán a vállamtól a kezemig, amíg oda nem ért, és a kezét az enyémre nem zárta.

– Elveszem a poharad – mondta mély hangon, közel a fülemhez.

Nyeltem egyet. – Talán még nem végeztem.

– Talán soha nem fejezed be – mondta közvetlenül a fülcimpám mellett, olyan közel, hogy szinte éreztem az ajkait az ajkamon.

Lehunytam a szemem, és megpróbáltam visszanyerni a lélegzetemet. Újra nyeltem.

– Mit csinálsz, Jensen? – Suttogtam.

– Mit akarsz, mit tegyek, Mia? – Suttogta vissza.

– Nem akarom, hogy bármit is tegyél.

– Akkor nem csinálok semmit – mondta ugyanilyen halkan.

Elengedtem a bögrét, és kicsúsztattam a kezemet a szorításából. Elvette a bögrét, és addig hátrált tőlem, amíg már nem éreztem a hátamon a melegét, vagy a leheletét a nyakamon. Amíg úgy nem éreztem, hogy épp elég levegőt tudok venni, mert bár megadta nekem azt a teret, amire vágytam, mégis engedtem volna a levegőellátásom korlátozásának, ha ez azt jelenti, hogy mindazt éreztem volna, amit abban a két másodpercben éreztem.

Cassie visszajött, a telefonját lapozgatta, és megmutatta nekem a fia, Carson képeit. Aranyos volt, és teljesen el tudtam képzelni őt a pénzügyekben, de hirtelen nem érdekelt annyira az ötlet, hogy elvigyen engem bárhová is.

– Csak hívd fel – mondta Cassie, és a kezembe nyomta a névjegyét. – Beszélek vele rólad, de hidd el, szívesen elvisz téged valahova. Teljesen az esete vagy.

Lenéztem a névjegykártyájára, amely tiszta fehér volt, csak a betűk voltak feketék, amelyek a vállalatnál betöltött szerepét magyarázták. Annyira unalmas volt, annyira nem... Felemeltem a fejem, és Jensenre néztem, aki végig engem figyelt az egész szóváltás alatt.

Az ott töltött idő hátralévő részében nem szólt hozzám semmit. Csak akkor tette fel a kérdéseit, amikor Logan végre megjelent, és én lefényképeztem őket. Egy utolsó emlékeztetővel Carsonról, távoztunk.

– Ő nem a te típusod – mondta lefelé menet.

Ránéztem. – Honnan tudod?

Mert ismerem a típusodat.

– És azt hiszed, hogy te az én típusom vagy.

– Tudom, hogy a te típusod vagyok.

Megforgattam a szemeimet, miközben megkerültem a lépcső sarkát, és továbbmentem lefelé. – Mert randiztunk?

– Nem. Mert én mindenki esete vagyok. – Elvigyorodott.

Megütöttem a karját.

– Elképesztő az alázatosságod. És ne feledd, te és én csak barátok vagyunk.

Nevetett, és kinyitotta nekem az ajtót.

Amint kint voltunk, becipzáraztam a kabátom és megborzongtam. Hópelyhek szállingóztak ránk. Még sosem láttam esni. A hétvégén havazott, de mire felébredtem, már az utcákat borította a fehér hó.

Mosolyogtam, amikor láttam, hogy az égből apró fehér pöttyök hullanak alá. Megbillentettem a fejem, miközben kinyújtottam a kezem, hogy elkapjak néhányat.

Bár nem szerettem a hideg időjárást, be kellett ismernem, hogy a hóesés megtapasztalása varázslatos élmény volt. Még mindig mosolyogva hunytam be a szemem, ahogy egy része az arcomra hullott. Amikor újra kinyitottam őket, és kiegyenesedtem, még mindig mosolyogva fújtam ki a levegőt. Jensen enyhe vigyorral az arcán nézett rám, ahogyan gyakran tette, amikor azt hitte, hogy nem figyelek.

– Mindig ezt csinálod? – kérdezte, és a hangja olyan lágysággal telt meg, ami meglepett.

Megráztam a fejem.

– Ez az első alkalom.

Átrakta a naplóját a hóna alá, és tett néhány lépést, amíg közvetlenül előttem nem állt, és a fejemet kellett felemelnem, hogy ránézhessek. Néhány szívdobbanás erejéig csak néztük egymást. Nem éreztem az ajkaimat, de biztos voltam benne, hogy az övéi hamarosan rajta lesznek. A szívem hevesen dobogott. És dobogott. És én csak vártam. A kezét leengedte, és megragadta a sálam elejét.

– Menjünk ebédelni, barátom – mondta kihangsúlyozva a szót.

– Menjünk – mondtam, és viszonoztam a mosolyt, amit nekem adott.

Csak ebéd. Csak barátok. Ezt megtehetem.

Pár háztömböt sétáltunk, és elhaladtunk egy csoport ember mellett, akik lufikat engedtek el. Megálltam és készítettem róluk néhány képet.

– Minden hétvégén ezt csinálják. Megtöltik a léggömböket olyan dolgokkal, amiket el akarnak engedni.

– Mint amit az emberek a lámpásokkal csinálnak?

Jensen bólintott, és végigtapogatta a farmerja zsebét. Előhalászott egy ecigarettát, bekapcsolta, és beleszívott.

– Hm. Azt hittem, leszoktál.

Tekintete az enyémre siklott. – Így is volt. Ritkán használom ezt is. Csak kétségbeesett helyzetekben.

Például?

– Például amikor a szorongásom kezd felemészteni a sok szarság miatt, amit el kell intéznem, és amikor hideg van.

Visszanéztem az emberek felé. Egy gyerek különösen megragadta a figyelmem. Tizenöt év körüli lehetett, és úgy nézett ki, mint akinek ölelésre van szüksége. Közelebb léptem hozzá, és készítettem egy képet, majd még egyet, mielőtt végül eltettem a fényképezőgépet. Továbbra is távolról néztem őt, és azt kívántam, bárcsak lenne merszem megölelni.

– Mindig megtalálod a megtört embereket – mondta Jensen. Egyik kezét a bőrdzsekije zsebében tartotta, a másikkal pedig az ecigit fogta.

– Tudhatnád.

Nem nézett rám, de láttam a szája rándulását.

– Ezt egyszer én is meg akarom csinálni – mondtam, és még egyszer utoljára megnéztem a lebegő lufikat, mielőtt újra elindultunk.

– Azt hiszed, nem engedtél el eleget? – kérdezte.

Nevetni kezdtem. Milyen furcsa volt, hogy ilyen természetes módon beszélgettünk erről, mintha nem változtatta volna meg az egész életünket?

– Mindig van mit elengedni – mondtam.

– És mindig van mit felvenni.

Ekkor kényelmes csendbe burkolóztunk, amíg el nem értünk a kis étteremhez. Ahogy helyet foglaltunk a konyha melletti aprócska asztalnál, újra kinyitotta a naplót, és lejegyzett valamit.

– Ezt szoktad csinálni a randevúkon? – kérdeztem. Felkapta a fejét. A szeme egy pillanatig az enyémet kutatta, mielőtt elmosolyodott, ezért hozzátettem: – Nem arra célzok, hogy ez egy randi. Csak azt mondom, ha randevúzni jársz és arról írsz, amiről írsz, akkor viszel magaddal naplót?

Nevetett. – Nem igazán.

– Mit írsz?

– Most eszembe jutott valami, és le kellett írnom, ez minden.

– Mi jutott eszedbe?

Elmosolyodott. – Miért vagy olyan kíváncsi?

Végigpásztáztam az arcát, az ajkait, az állát, az állkapcsát, az arccsontjait, azt, ahogy a szemei tele voltak huncutsággal.

– Igazad van. Bocsánat, hogy megkérdeztem, barátom – mondtam, artikulálva a szót.

Jensen felnevetett. – Ó, azt hiszem, végül is válaszolnom kell.

Megvontam a vállamat, és az étlapért nyúltam, miközben a pincér megtöltötte a vizespoharunkat. Felvettem az enyémet, és tovább nézegettem az oldalt.

– Olyan történeten dolgozom, amelyet nem biztos, hogy valaha is kiadnak.

– Miért?

– Mert számomra ez más, és a kiadók nem feltétlenül szeretik a másságot, ha tudják, hogy egy dolgot biztosan el lehet adni.

– Hmm. Mi az?

– Egy romantikus regény. Valami olyasmi – mondta, majd elnevette magát a döbbent arckifejezésemen.

– Nos, te mindig jó voltál a versekben, szóval… – vontam meg a vállam.

– Én már nem írtam verset… – szünetet tartott, egy pillanatra félrenézett, majd újra rám, a tekintete zavaros volt, ahogy végigfutott a vonásaimon – évek óta.

Hány éve? Meg akartam kérdezni, de nem tettem. Valószínűleg ezt akarta. Szemétláda. Elszakítottam a tekintetemet az övéről.

– Egy szerelmi történet tőled szokatlan – mondtam végül.

Nevetett. – Rosszabb vagy, mint az ügynököm.

– Mit mondott, amikor elmondtad neki?

– Azt mondta – javította ki –, hogy ez hülye ötlet.

– Mégis folytattad az írást.

– Mégis folytattam az írást – mondta vigyorogva.

– Mi történik ebben a szerelmi történetben? A pár végül együtt lesz?

– Talán. – Megvonta a vállát. – Talán nem. Azt hiszem, majd az idő eldönti.

– Az idő a történetben vagy az idő a fejedben?

Úgy nézett rám, hogy bizsergett a bőröm.

– Van különbség a kettő között?

– Te vagy a szerző. Te mondd meg.

– Nos, technikailag a történet a fejemben van, így az idő nem számít.

Hacsak meg nem halok, mielőtt befejezem.

– Mi lesz akkor?

– Soha nem adják ki.

Elmosolyodtam. – Hacsak valaki meg nem találja a jegyzeteid, és úgy dönt, hogy mindenképpen közzéteszi.

– Ebben az esetben jobb, ha találnak egy rohadt jó szellemírót, aki befejezi – mondta, és már a gondolatától is elszörnyedt. Elmosolyodtam, mert imádnivalóan nézett ki, amikor ilyen felhős lett az arca. – Mi olyan vicces?

– Semmi. Remélem, nem halsz meg, és befejezd a történetedet, hogy elolvashassam.

Egy pillanatig csendben maradt. Kettő. Három.

– Felolvashatom neked.

– Öhm… nem. Köszönöm. Határozottan nem.

Ételeink a köztünk feszülő csenddel szinkronban érkeztek. Beszélgettünk a barátainkról, az otthonról, New Yorkról, mindenről, ami a biztonságos zónában tartott minket. Néhány éve még az életem megtakarításait tettem volna rá, hogy ez a forgatókönyv lesz a világ legkínosabb dolga, de jól esett itt ülni. Rádöbbentett, hogy rengeteg emberrel kerülünk kapcsolatba az életünk során, de mindig volt az a maroknyi különleges, akikkel nem kellett minden másodpercben beszélnünk, vagy állandóan találkoznunk, de amikor mégis, akkor olyan volt, mintha nem is töltöttünk volna külön időt. Akik miatt normálisnak és megértettnek éreztük magunkat ebben az őrült, kegyetlen világban. Azt hittem, hogy Jensen számomra ez volt. Akkor jöttem rá, hogy ő mindig is az lesz, mindannak ellenére, amin keresztülmentünk, vagy hogy mennyire szerettem volna, ha a dolgok másképp alakulnak. Talán tényleg megtehetnénk ezt a barát dolgot.

– Szabad vagy szombat este? – kérdezte, és kiszakított a gondolataimból.

– Miért?

– El akarlak vinni valahova.

Ahogy rám nézett, ezért volt kétséges a barátság. Azt akarta, hogy igent mondjak. Minden, ami vele kapcsolatban volt, arra késztetett, hogy igent mondjak. Sóhajtottam, és belekortyoltam a borba.

– Valójában elfoglalt vagyok. Valamilyen rendezvényről kell képeket készítenem Millie számára.

– Milyen rendezvény?

– Gála vagy ilyesmi? Őszintén szólva nem vagyok benne biztos. El kell olvasnom az emailt. Egy könyvtárban tartják.

– A francba – mondta Jensen, és felvonta a szemöldökét. – Szombaton?

– Igen.

Egy hümmögő hangot adott ki, mielőtt visszatért a steakjéhez. Az étkezés során folyamatosan a naplóját bámultam, és ő észrevette, mert egy ponton felnevetett és megrázta a fejét.

Mi a szereplők neve? – kérdeztem, mert nem tudtam megállni.

A szája megrándult. – Mia és Jensen.

Olyan csendre döbbentett, amiről nem is tudtam, hogy képes vagyok. Aztán észrevettem, hogy a vállai megremegnek a néma nevetéstől, én pedig megráztam a fejem, és összeszorítottam az ajkaimat, hogy elrejtsem a saját mosolyomat.

– Seggfej.

– És ha komolyan gondolom? – Elmosolyodott azon a hülye, ferde mosolyán, ami bosszantó dolgokat művelt velem.

– Nos, akkor azt hiszem, először is el kell kezdenem díjat kérni a nevem használatáért. Másodszor pedig, megkíméllek a fejfájástól, és most rögtön elmondom, hogyan végződik a történet.

A mosoly lehervadt az arcáról. Kissé arrébb tolta a tányérját, és az asztalra támaszkodott, a könyökét a két oldalára helyezve, csak azért hátrált meg, hogy a felszolgáló elvegye tőlünk a tányérokat, mielőtt visszahajolt, közelebb hozzám.

Akkor világosíts fel, mindenható. Hogyan végződik ez a történet?

Lábai az enyémet súrolták az asztal alatt, én pedig megmerevedtem, és élesen beszívtam a levegőt. Nyeltem egyet, próbáltam visszanyerni a nyugalmamat.

– Oké. Elmondom, hogy szerintem hogyan végződik, ha te is elmondod, hogy szerinted hogyan végződik.

Miután egy pillanatig a szeme az enyémek között ugrált, és gondolatban összeszűkült, egy bólintással engedett.

– Szerintem szívfájdalommal végződik.

– Melyik karakternek?

– A lánynak. – Megálltam, amikor tovább bámult, és kijavítottam. – Mindkettőnek.

– Miféle szívfájdalommal? Meghal valamelyikük? Egyikük elmegy?

– Az egyikük elmegy.

– Ezt a részt már megírtam. Most ott tartok, ahol az egyikük visszajön, és újra találkoznak. – Nem tudtam mit mondani, és ő ezt tudta, ezért így folytatta: – A pasi elment, feleségül vett egy másik nőt, majd elvált tőle, és megpróbált visszamenni az elsőhöz…

– De a lány nem vette vissza – mondtam.

– Nem tette. – Szünetet tartott. – Legalábbis nem azonnal.

– És amikor végül megtette, el kellett mennie, mert messzi földön él.

Jensen felnevetett. – Ez nem egy fantasy regény, Mia. Nincs „messzi föld”.

Bólintottam. – Rendben. Csak… egy távoli állam.

– És a férfi azért küzd, hogy megtartsa őt.

– De a nő nem hallgat rá. Így is, úgy is elmegy.

Szomorúan mosolygott, és ujjaival dobolt a napló felett. Néztem a kezét, a koponyát az ujján, a szavakat közte: A, fájdalmam. A tekintetem a másik kezére siklott, az asztalon, az enyém mellett, és elolvastam a többit: lapra, vetem.

– Szóval, szerinted mi a vége? – kérdeztem, és ismét a szemébe néztem.

Szemei végigfutottak rajtam, és egy extra hosszú pillanatra megálltak bizonyos területeken: a torkomon, az ajkaimon, a szemeimen. Végül az ajkai lassú, széles mosolyra húzódtak, amitől ezelőtt úgy éreztem volna, hogy elolvadok, ha nem lett volna a történetünk valósága. Ezzel a mosollyal csalogatott, és én elfogadtam, előre dőltem a székemben, miközben vártam. Amikor már ott voltam, ahol akarta, még közelebb hajolt hozzám, amíg a szája a fülem mellé nem ért, és aztán elsuttogta a szavakat.

– Az igaz szerelmi történetek soha nem érnek véget.


Nincsenek megjegyzések: