2024. 10. 03.

Claire Contreras - Papírszív

 


Jensen rovata

Ezt a kérdést kaptam minap. Úgy tűnik, hogy visszatérő kérdés a twitter követőim között, ezért arra gondoltam, hogy szentelek neki egy írást. Tehát a kérdés: "Számodra milyen az ideális első randi?"

Készüljetek fel a csalódásra, hölgyeim. Ez lesz az a rovat, ami miatt ki fogjátok hagyni a heti írásaimat, de kérlek, gyertek vissza, és hagyjátok, hogy megpróbáljam jóvá tenni a hibáimat.

Őszintén szólva, nem értek a randevúkhoz. Általában megkérdezem a nőket, hogy mit szeretnek csinálni, de úgy vettem észre, gyakran az alapján válaszolnak, hogy mire gondolnak, vagy mit szeretnek csinálni. „Baseball meccsekre járni.”, „Bowlingozni.”, „Filmet nézni.”

És a helyzet az, hogy bár mindezeket a dolgokat szívesen csinálom, nem vagyok benne biztos, hogy a bowlingon kívül bármelyik is jó első randira. Mindet kipróbáltam, szóval tudnom. A filmek kevés beszélgetéshez vezetnek. A baseballmeccsek remekül alkalmasak a beszélgetésre, de ha egy férfival mész el egy meccsre, akkor teret kell hagynod az ordibálásnak (A trágárságokat itt nem lehet elítélni. Ez a mi biztonsági zónánk.), nem fizetsz sokat, nem kell túl sok figyelmet fordítanod arra, hogy a kutyádról vagy a macskádról vagy bármi másról beszélgess, ha éppen jó a játék, és hát, ott van még a mogyoró, a hot dog és a sör.

Ezen okok miatt maradok a vacsoránál. A vacsora mindig jó első randi. A vacsora lehet egy vidám helyen, például a Dave & Bustersben. Után jöhet egy séta a tengerparton (Nyálas? Igen, de mindkét fél számára hatásos ... és az említett sétára már egymásra hangolódtok).

Végezetül, mindenki nagy hangsúlyt fektet az első randira. Régebben az őrületbe kergetett, mert úgy éreztem magam tőle, mintha állásinterjúra mennék, és az idegességem nem hagyott teret a könnyed beszélgetésnek egészen a randi végéig. Az én tanácsom? Ne feledd, hogy az a személy, akivel randizol, ugyanolyan, ha nem még idegesebb, mint te. Törd meg a jeget minél korábban. És ha valaki megkérdezi, mit szeretsz csinálni, légy őszinte. Csak azért, mert keresed az igazit, nem jelenti azt, hogy minden egyes pocsék randinak alá kell vetned magad.

Dave & Busters a városban: Jensen jóváhagyta.


Nincsenek megjegyzések: