2024. 10. 01.

Claire Contreras - Papírszív


Jensen rovata

Múlt héten volt a születésnapom, és a lányom hozott nekem egy polip tortát, hogy megünnepeljük. Jó tekintéllyel rendelkezek, mert az anyja megpróbálta meggyőzni, hogy egy sima kék torta legyen, de ő ragaszkodott a poliphoz. Nyilván ez azt jelenti, hogy ez volt az eddigi legjobb születésnapom.

Ha címet kellene adnom ennek a cikknek, a „MIAF@SZ” és az „IRONIKUS” között kéne feldobott érmével választani, mert miután időt töltöttem a lányommal, és elmentem inni a szerkesztőmmel, Jeffel, végül találkoztam néhány barátommal a Reunion nevű kis bárban. Ahogy ott ültem, és Ross barátommal vitatkoztam a Yelp-értékelésekről, besétált életem szerelme.

Tudom, mit mondanak az emberek, hogy ez csak egy „főiskolai fellángolás” vagy „középiskolás szerelem”, de nekem alapvetően ő volt életem szerelme annak ellenére, hogy technikailag nem randevúztunk a főiskola első évéig.

Tehát a MIAF@SZ volt, látva, ahogy besétál az ajtón, és csatlakozik a barátaimhoz egy italra. Az IRÓNIA pedig az, hogy a bárt Reunionnak hívták, és mindez egy szörfös bárban történt, amit mindketten élveztünk volna odahaza.

Osztozunk a születésnapunkon. Ha követted a blogomat, ezt már tudtad, hiszen mindig küldök neki és az ikertestvérének, Robnak egy születésnapi üdvözletet minden évben. Igen, ő AZ A LÁNY. És kijelenthetem, hogy az érzés a gyomromban valahányszor rám néz, még mindig ott van. Bővebben erről később – talán amikor ráveszem, hogy kedves legyen, és nem akarok pofont minden egyes alkalommal, amikor kinyitom a számat, hogy mondjak neki valamit.

Reunion: Jensen jóváhagyva.

Ha felkapott helyet keresel Margaritavilleben, ez neked való!

A hét kérdése tőle: @FrogsLive: „Te hiszel a lelki társakban?”

Válasz: Igen. 

Nincsenek megjegyzések: