2024. 09. 29.

Claire Contreras - Papírszív



Jensen rovata

Sok tweetet kapok arról, milyen helyeket érdemes meglátogatni gyerekekkel New York-ban. Eltekintve a nyilvánvalótól (Szabadság-szobor, Empire State stb.), ajánlom a bronxi állatkertet. A múlt héten elvittem a lányomat, és szerette (ahogy én is).
Aztán másnap este, beszéltem a randevúmnak erről, és ő azt mondta, még soha nem volt. Ez nem lepett meg, hiszen mi emberek, folyton úton vagyunk, és ritkán veszünk ki szabadságot városnézésre, különösen saját városainkban. Amióta ide költöztem csak ez jár a fejemben, és egy helybéli brooklyni barátom mesélte, hogy még soha nem járt Ellis Islanden. Ezen először megdöbbentem, de amikor már egy hónapja itt éltem, rájöttem. Nincs időnk. Tulajdonképpen, ezt vissza vonom, nincs időnk ezekre a dolgokra. És megértem ezt. Kapsz egy szabadnapot, és otthon házimunkát kell csinálnod, és amikor nem azt csinálod, akkor mész és csinálsz valamit, ami segít ellazulni. Nem igazán jut eszedbe egy helyi nevezetesség meglátogatása. Nos, New York, én nem akarok úgy meghalni, hogy láttam volna ezeket a nevezetességeket, mert miközben a nyüzsgés eszeveszett ködében vagy, ezek a szép dolgok egyenesen az arcodba bámulnak. Nézz fel néha!

A mai előadás morálja: Nézz fel!

A nap kérdése: @AmandaLovs2tőlOlvassa el: „Szereted a művészetet vagy a fotózást? Ha igen, követed valamelyik művész, fotós munkásságát, vagy van kedvenced?"

Válasz: Szeretem a művészetet és a fotózást. Egyszer randiztam egy lánnyal, aki a legjobb fotókat készítette, amiket láttam. Szeretem Patrick Zaphyr-t. A fotói eszembe juttatják, hogy élvezzük a természetet. És szeretem M.C. Escher munkáit is.


Nincsenek megjegyzések: