2024. 09. 25.

Claire Contreras - Papírszív

 


Jensen rovata

Egyik nap egy barátommal beszélgettem erről a rovatról. Folyamatosan gúnyolódott velem, mondván, ez olyan, mint a Szex és New York egyik epizódja.

Nehezteltem rá, hogy tudja mi van abban a műsorban, de aztán megkérdeztem a tegnap esti randimat, aki megállás nélkül nevetett. Úgy látszik, ha nő lennék, és a sorozat igazi volna, én lennék Carrie.

Jeff (szerkesztő), légy átkozott.

Azt tapasztaltam, hogy randevúzni most nehezebb, mint fiatalabb koromban. Az embereknek vannak bizonyos elvárásaik. Férfiként folyton úgy érzed, fel kell állnod (Nem a szó szoros értelmében.

CSHT[1]: Üdvözöllek a szó szerinti értelemben.). Mire végeztek az első itallal, akár egy farkát csóváló kiskutya, jóváhagyásra vársz a nőktől. A felnőtt randevúzás kimerítő. Vissza akarok menni a főiskolára!

Étterem: Glasserie

Az ítélet: Jensen jóváhagyta.

A hét kérdése @Margie17-től: „Életed mely részében érzed magad a legteljesebbnek?”

A válaszom: Apaként. Valószínűleg ez a legnagyszerűbb dolog, amit valaha is tenni fogok. Nyálas és klisés, de igaz.



[1] CSHT: Csak, hogy tudd

Nincsenek megjegyzések: