2019. 07. 18.

INFORMÁCIÓ

Sziasztok!


😊Hoztam nektek valamit😊
The Fairy F*cking Princess jóvoltából olvashatjátok Lisa Kleypas Hathawayek sorozatának 5. részét (Szerelem délután)!
Katt a borítóra 😉
Telefonról/tabletről a szokott módon lehet megnyitni! (videót is tettem már fel róla (lásd: offline segítség... menügomb), kismilliószor leírtam a hozzászólásokhoz, válaszoltam az e-mailekre, sőt a kész könyveknél is le van írva szakaszonként, miként tudod megnyitni a csak olvasásra állított Drive dokumentumot)


Köszönjük a fordítást, és hogy megoszthatjuk!
🌸


14 megjegyzés:

Nita írta...

Szia azt írja èrvènytelen a formátum

Keiko Inoue írta...

Ugyanúgy működik, mint az összes többi kész könyv... mivel csak online olvasható, a korábban már vázolt módszerekkel lehet megnyitni telefonon/tableten.

Mónika írta...

Telefonról nem megy...

Nagyon köszönöm! Ez az egyik kedvenc sorozatom, és nagyon hiányzott ez a rész.

Unknown írta...

Nem nyitja meg tabletről

Névtelen írta...

Nagyon köszi!Kívancsi voltam nagyon Beatrice történetére!Nagy a boldogság! (nekem simán megnyitotta)

komáromi erika írta...

Húúúúú, nagyon köszi!!!! Az első négy nagy kedvenc volt!!!

Judit írta...

Én csinálok valamit rosszul? A hosszú tapizás megy. De azt írja ki, hogy ne lopj! 😞 Pedig eszemben sincs ilyet csinálni.

Tóthné Rózsa írta...

Nagyon nagyon szépen köszönöm 🤗🤗😊❤️❤️❤️

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm! ☺️��

Judit68 írta...

Köszönöm a fordítónak/fordítóknak/a gyönyörüen lefordított könyvet. Élmény volt olvasni!👍👏❤️❤️

Névtelen írta...

Nagyon jó fordítás volt! Átgondolt, láthatóan sok munka volt mögötte. Nagyon Köszi! Jól esett olvasni.

Zuzmi írta...

Érvénytelen formátum telefonról nem megnyithato

Keiko Inoue írta...

Jó, akkor ismét leírom....
tapi a képre ---> felbukkanó menüben link másolása ---> URL sávba beilleszted a linket, és voilá, megnyitja... Századszorra kérek mindenkit, járjon kissé nyitott szemmel, mielőtt ugyanazt a kérdést/észrevételt megteszi :) kicsit unalmas már ugyanazt minden alkalommal leírni ;)

Névtelen írta...

Annyira köszönöm! Igazán kiváló fordítás. (Egyetlen icipici észrevétel: nem paradicsom, hanem burgonyavész...)