2019. 11. 07.

Sarah Brianne - Made Men 4. - Lucca

Sziasztok!

Jelentem, kész vagyok és meghoztam Luccát!
Köszönöm a türelmet és elnézést, hogy ilyen sokat kellett várni. Egy magyar író barátomnak segítettem lejavítani a munkáját, ezért is csúszott a Lucca-projekt egy hónapot. De a lényeg: kész és az borítóra kattintva elérhetitek a könyvet - a szokott módon, csak online olvasható módban. A hosszú várakozási idő miatt kicsit elhalasztom a kincskeresést, egyelőre fixen itt, illetve a kész könyvek között megtaláljátok!
Remélem mostanra sikerült sokatoknak megtalálni a neki megfelelő módot, amivel meg tudjátok nyitni, és nem kell újra tucatnyi levéllel megküzdenem 😉


Keiko
🌸

46 megjegyzés:

vn83 írta...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😉😉😉😉😉🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘😘😁😁😁😁😁😁😎😎😎😎😎😎

Ilus írta...

Nagyon köszönöm a munkád!!!!😘😘😘😘😘😘

Hencsi írta...

Nagyon köszönöm 😘😘😘😘😘

Mónika írta...

Nagyon szépen köszönöm!!

Katus írta...

Nagyon nagyon köszönjük a munkád!🎁🎁🎁🎁🎁

Ágika írta...

Köszönöm szépen, nagyon értékelem a munkádat. Remélem még sok jó történetet olvashatok a segítségeddel.

Tóthné Rózsa írta...

Nagyon szépen köszönjük 😘😘😘💞👏👏👏

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm!

Tímea írta...

Köszönöm 🤩😍

Kati.B írta...

Imádunk! Ezer köszönet!

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm.

B.Ildikó írta...

Nagyon szépen köszönöm ❤️

Kitti írta...

Úr isten most nagyon imádlak köszönöm!!💞🌹 legalább napi 3x néztem fel ,már alig várom, hogy olvashassam😍 Millió hála a sok-sok munkáért!!🌹❤😘

Jenni írta...

Nagyon nagyon köszönöm a munkád/ Hogy erre áldoztad a szabadidődet, és akkor is befejezted, amikor sokkalta fontosabb dolgok foglalkoztattak. Tényleg nagyon hálás vagyok érte, alig várom, hogy hazaérjek és belevessem magam az olvasásba. Igyekeztem türelemmel lenni, így csak egy-egy fejezetbe olvastam bele, maga a kerek történet most következik.
Hálás köszönet érte Neked! :)
Jenni

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönjük a munkádat!!

Izabella írta...

Köszönöm szépen imádlak érte 🥰🥰🥰

Zsuzsó írta...

Micsoda öröm! Köszönöm a munkádat! Örök hála!��

Noémi írta...

<3 Köszönöm <3 Imádom ezt a sorozatot :)

Judit írta...

Nagyon szépen köszönöm! Szép születésnapi meglepetés ❤❤❤

Ramona írta...

Köszönöm szépen a munkádat, megérte várni rá! 😊😍💕

Névtelen írta...

Köszi szépen :)

Petra írta...

Nagyon szépen köszönöm a munkádat

Rose Mary E. Waylend írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lizuss írta...

Nagyon szépen köszönöm a kitartó munkádat!😊😘

kulandajozsefne írta...

Nagyon köszönöm :)

sinkadia írta...

Köszönjük szépen!

Lia írta...

Köszönöm a munkádat ❤️

julia írta...

Nem is tudom hogy köszönjem meg!!!!Ez volt az összes könyv közül a leg jobb!!!!Hatalmas ölelést küldök neked!!!!

Jeritsné Jenei Erzsébet írta...

Köszönöm szépen.

Szandi írta...

Uuuuu köszönöm 😍😍😍😍♥️

Niki írta...

Köszi szépen😊🤗

Tünci írta...

Köszönöm 🥰🙂

JoóG írta...

Ó, de jóóóóó <3 2napig nem jártam erre és micsoda meglepetés fogadott <3
Köszönöm!

Ildikó írta...

Köszönöm!

Csilla írta...

Köszönöm szépen 😍

Szani írta...

Köszönöm❤

Tina írta...

Nagyon szépen köszönöm💕

Unknown írta...

Erre megértés várni, köszönöm a fordítást 🙂🙂🙂🙂🙂😁😁😁😁😁😁

kulandajozsefne írta...

Nagyon köszönöm. Már el is olvastam, szuper jó volt😊

fairy22e írta...

Köszönjük!

Isabel írta...

Köszönöm a munkád. ☺️

Unknown írta...

Köszi a munkádat! 😍😍😍

Névtelen írta...

Kedves Keiko!

Angel , Drago és Maria könyvét is tervezed lefordítani?
Előre is köszönöm válaszod!

S

Névtelen írta...

Kedves Keikó! Èn is nagyon köszönöm, nagyon vártam!��

Faill írta...

Köszönöm 😘😘😘😘😘😘

Fkrisztina írta...

Nagyon szépen köszönöm a munkád, munkátokat fantasztikusak vagytok!!! ❤️