2022. 10. 20.

INFORMÁCIÓ

Sziasztok!

Sajnálom, hogy sokáig nem jelentkezek! Tényleg röstellem, DE...

Ugye, mindig az a fránya de. Szóval, költözés alatt állok, és most minden a feje tetejére állt, és a nyakamba szakadt. Előre láthatólag idén már nem is nagyon fogok tudni komolyabban foglalkozni a könyvekkel, de semmiképp sem akarom abbahagyni és cserbenhagyni titeket, a kedvenc olvasóimat! Így arra kérek mindenkit, aki még kitart mellettem és az oldal mellett, hogy maradjatok jó szokásotoknál. Vannak ötleteim, terveim, csak még nem sikerült hozzá a jó idő-menedzsmentet kialakítani. 

💗🌸

12 megjegyzés:

Szabina írta...

Türelmesen várunk.Köszönöm az eddigi és a jővőbeni fordításaidat is. Nagyon kíváncsi lettem a terveidre is. Remélhetőleg januárra kilábalsz a költözésből és minden a helyére kerül. Addig is kitartást mindenkinek. 🤗

Dia írta...

Köszönjük a tájékoztatást! Mindenképpen kitartok a, és várom a további munkáidat, az eddigi munkádért pedig hálás köstönetem. Megértem a költözéssel kapcsolatos problémát, én is sokat átéltem. Szóval kitartást neked is!🤗😉

Tóthné Rózsa írta...

Köszönjük az eddigi munkádat,várunk vissza. 🤗🥰

Judit írta...

Köszönöm az eddigieket és várok szorgalmasan :)

Unknown írta...

Köszi, hogy szólsz. Tenger türelmet, jó erőnlétet kívánok mindnyájatoknak !!
Én eddig sem tudtam volna ezeket a könyveket elolvasni , úgyhogy csak törődést kaptam tőletek. Puszi,Kaszus

Névtelen írta...

Én is köszönöm a munkádat. Le a kalappal előtted,hogy csinálod ezt az oldalt a saját munkád,családod stb mellett!

Erika írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz. Ezer hála a kitartásodért, a munkádért és a sok-sok időért amit ránk olvasókra fordítasz. Várunk vissza 😊

Zsizel írta...

Türelmesen várunk :)
Köszönjük az eddigi munkádat

kriszta írta...

Várunk! 😉 Kitartást 😘

Rita írta...

Én is nagyon köszönöm az eddigi munkátokat is, és természetesen kitartok! Várunk vissza majd, amikor rendeződtek a körülményeid, addig is minden jót kívánunk!😘

Andi írta...

Köszönet a munkádért! 💖

Jenni írta...

Türelmesen várunk, köszönjük szépen a munkádat! :)
J.