2017. 11. 01.

INFORMÁCIÓ

KÉRÉS!



NE TÖLTSÉTEK FEL AZ ITT MEGTALÁLHATÓ KÖNYVEKET MÁS KÖNYVES CSOPORTOKBA, OLDALAKRA. HA MEGAKARJÁTOK OSZTANI, INKÁBB AJÁNLJÁTOK AZ OLDALT (linkeljétek), MERT AKÁR MÁST IS ÉRDEKELHETNEK AZOK A KÖNYVEK, AMIKET ITT OLVASHATTOK. NEM KIVÁLTSÁGOSSÁG KÉRDÉSE, HOGY KI OLVASHAT ITT ÉS KI NEM!! NEKTEK IS AJÁNLOTTA VALAKI, TI IS ÍGY KERÜLTETEK IDE ÉS TUDTOK KÖNYVEKET OLVASNI. VEGYÉTEK KOMOLYAN  EZT A KÉRÉST! 


UI: CSAK ONLINE OLVASÁS, NEM LETÖLTÉS, AMI MAGÁVAL VONJA AZT IS, HOGY NEM KÜLDÖM EL SENKINEK EMAILBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÚGYHOGY HIÁBA KÉRITEK ITT AZ OLDALON VAGY MAILBEN, NEM FOG MEGÉRKEZNI!

Köszönettel: JustBook.Fordítva csapata

21 megjegyzés:

H. Mónika írta...

Természetesen tiszteletben tartom a kéréseteket. Hálásan köszönöm a munkátokat!

bianka írta...

Teljesen igazatok van !!:)es nagyon koszonet a munkaitokert fantasztikusak vagytok!:*aki.nem tartja be a kereseteket az szegyelje magat h ilyen es koszonet azert.is h nem zart csoport es igy tudom olvasni a remek muveiteket :-

beata castelli írta...

Nagyon fantasztikusak vagytok, 1000 köszönet a munkátokért!

Unknown írta...

Egyetértek veled veletek

Unknown írta...

Teljesen igazatok van.Én csak olvasni szeretnék.😊Nem régen találtam ezt az oldalt és meg kell mondanom nagyon örülök neki.A könyvek,amiket fordítottok szuperek.Csak így tovább😀😀😀

Névtelen írta...

Igazatok van. Nagyon köszönöm a munkátokat.

Erika írta...

Teljesen igazad van😊
Köszönöm szépen a munkátokat😊!

Edo írta...

Egyetértek. Köszönöm hogy olvashatok itt. Imádom!! Kitartást a további munkához.

Unknown írta...

Köszönjük a munkátokat. Mindenkinek szebbé teszitek a napjait, aki nem tud angolul. A már elkezdett regények folytatásait is alig várom. Mindenkinek köszi a remek munkákat.

Névtelen írta...

Okes��

Hópihe írta...

Teljesen igazad van, egyetértek! Köszönöm a sok kiváló fordítást, ráfordított munkát nektek! Különleges élményekhez juttattok bennünket!😃

Ildi írta...

Egyetértek veletek. Nagyon köszönöm a munkátokat. Élvezet olvasni a fordításaitokat.😍

Névtelen írta...

Sziasztok ! Valaki segítsen,mert nekem tabletem van, ės nem tudom megnyitni a könyveket.

julia írta...

Király vagy Vica!Igazad van!!Köszi az egész csapatnak áldozatos munkáját!!!!Szép napot!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Abban igazatok van, hogy az oldalt kell ajánlani, nem pedig a könyveket feltölteni más oldalakra, csoportokba. Sajnos, van olyan is, aki nem tud gépről, tabletről olvasni, mivel nem bírja a szeme.
Szép napot!
Liz

Réka írta...

Abszolút megértem, csak légyszi segítsetek, hogy ha leveszitek a folyamatban lévőről és átteszitek a kész könyvek közé, akkor hogyan tudok hozzáférni, mert nekem (és ahogy láttam nem vagyok egyedül) nem találja a documentumot hibaüzenetet ír ki, így nem tudom elolvasni.

Előre is köszi a segítséget,

Réka

Unknown írta...

Sziasztok! Igazatok van✌! Csak sajnos én sem tudom online olvasni, nálam is hibaüzenetrt ír ki. Tudtok nekem segíteni? Előre is köszönöm!!!!!

Vica Versa írta...

Sziasztok. Elképzelni sem tudom, hogy miért nem tudtok egy egyszerű drive-os fájlt megnyitni. Ha láttatlanban tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy valami el van állítva a telefonotokon (érdemes lenne a telefon beállításain az alapértelmezett programot beállítani). A könyveket ne a drive alkalmazás nyissa meg, hanem maga a böngésző, amit használtok. Ez mondjuk egy eygszerű androidos rendszernél van, egy IOS operációs rendszernél pedig ki kell törölni a drive alkalmazást, mert a böngésző alapjáraton megnyitja. Ha pedig gépről nézitek az oldalunkat, akkor szintén hasonló a helyzet. De mondom nem látom a készüléketeket, így pedig elég nehéz bármilyen segítséggel is szolgálni :( Csak az oldal dizájnja változott, ezen felül semmihez nem nyúltunk, csak a fejezetenkénti olvasási lehetőséget elvettük, mert ahogy a könyvek száma növekszik, az oldal egyre zsúfoltabb lesz, és egyéb dolgokról már ne is beszéljünk. Úgyhogy sajnálom, hogy nem tudtam érdemleges infóval szolgálni.

Unknown írta...

Köszi szépen✌😁

Judith írta...

Kedves Mindenki!
Ahogy az előzményekben olvastam, sokan küzdenek azzal a problémával, amivel többek között én is, hogy nem tudom a telefonon keresztül elolvasni a kész könyveket.
Szeretnék az érintettek számára egy jó hírrel szolgálni.
Sajnos én is többször próbálkoztam a kész könyvek elolvasásával telefonon keresztül, de nem sikerült. Aztán megpróbáltam asztali gépen olvasni, ott sikerült.! Ott probléma nélkül megnyitotta a drive-on keresztül, és így el tudtam olvasni a várva várt könyv befejezését. Nem hagyott nyugodni a dolog, és próbálkoztam, és rájöttem a megoldásra.
A telefonon keresztül a google chrome böngészőt szoktam használni, mint szerintem a csalódott sorstársaim is. Ott nem nyitja meg, kiírja, hogy hibás file (nézet) formátum. Ez azért lehet, mert a chrome a google drive-ot hozzárendeli dokumentumok megnyitásához, mint ahogy előttem Vica is írta.
Nem hagyott nyugodni a dolog, próba-próba, és lám megtaláltam a megoldást.
A telefonon keresztül nem a google chrome böngészőt kell megnyitni, hanem van egy olyan ikon a programok között, hogy INTERNET böngésző. Azon keresztül megnyitja, és lehet olvasni a feltöltött könyveket.
Sok sikert és jó olvasást mindenkinek!

Unknown írta...

Sziasztok, nekem sem sikerült megnyitni se chromeból se driveból, pedig eddig nem volt ilyen próblémám. Végül úgy tudtam megnyitni, hogy a driveból kimásoltam a linket és azt szúrtam be a chromeba. Remélem másmak is fog így működni.