2017. 11. 01.

Befejezett könyvek



























18 megjegyzés:

Judit831 írta...

Sziasztok,köszi hogy felkerült a könyv de valamiért nem tudom megnyitni azt írja hogy hibás a fájl.

Unknown írta...

Sziasztok :) nekem is ugyan azt irja ki mint az elotten levonek

Szemy írta...

Nagyon szépen köszönöm a könyvet. Köszönöm a kemény munkátokat. Imádtam minden sorát! :) Remélem, olvashatom majd a folytatásokat is. Köszönöm szépen. :)

Horváthné Kriszti írta...

Nagyon köszönöm!!!

Unknown írta...

Sziasztok!Nem engedi meg nyitni!Valaki seitens?Köszönöm 😊

Judit831 írta...

Szia neked hogy sikerült megnyitnod a könyveket?Nekem hibás fájlt ír.

BezTina írta...

Sziasztok!
Frenetikus volt ez a könyv,nagyon szépen köszönöm hogy lehetővétettétek, hogy mi is elolvashassuk. Nagyon szépen köszönöm az időt és a rengeteg munkát amit a fordításba fektettetek.

Brigi írta...

Szia , böngészön keresztül meglehet nyitni pl. google :-)

Judit831 írta...

Próbáltam de nem sikerült.

Judit831 írta...

Sziasztok.Tudna valaki segíteni hogyan nyissam meg a könyveket mert folyamatosan nem engedi hibás fájlt ír.A google keresztül is próbáltam.

Unknown írta...

Köszönöm szépen,hogy olvashattam :)

Unknown írta...

Sziasztok! Én sem tudom megnyitni egyik könyvet sem. Hibás a fájl, ezt írja. Chromban és Google-ben is próbálkoztam. Ha valaki tudja a megoldást, írjon. Köszönöm szépen!

Unknown írta...

Sziasztok! Én sem tudom megnyitni egyik könyvet sem. Hibás a fájl, ezt írja. Chromban és Google-ben is próbálkoztam. Ha valaki tudja a megoldást, írjon. Köszönöm szépen!

Petra írta...

Sziasztok én meg tudtam nyitni google-be a könyvet nagyon szépen köszönöm a munkátokat szép napot!

Unknown írta...

Szia ball eger gomb es link megnyitas uj lapon es akkor megnyitja 🙂

Unknown írta...

Most már nálam is minden oké vége a pánikrohamnak

bianka írta...

Szasztok valaki lenne olyan kedves hogy elkuldi nekem a Ver es esku cimu konyvet legyszi telorol nem tudom valamiert le tolteni a gepem meg rossz ezer hala lenne aki elkuldeni bianka19970831@gmail.com

Judith írta...

Kedves Mindenki!
Sajnos én is, mint sok előttem szóló azzal a problémával küzdöttem, hogy nem tudom megnyitni az olvasni kívánt kész könyveket.
Próbálkoztam-próbálkoztam, és a következőkre jöttem rá. Androidos telefonon keresztül nem tudom megnyitni és olvasni a könyveket, mert drive-ban akarja megnyitni, viszont a letöltést nem engedélyezi, majd kiírja, hogy hibás a file (nézet) formátum. Asztali gépen is kipróbáltam, ott simán meg tudtam nyitni, és már olvastam is kedvenc könyvemet. Nem adtam fel, és végre most siker koronázta küzdelmemet!... Az volt a probléma, hogy a google chrome-ot szoktam használni (mint szerintem mások is), az pedig kapcsolódik a google drive-hoz. Viszont, ha a telefonon keresztül az internet ikonra kattintunk, akkor az ugye más böngésző, és ott SIKER!!!! Lehet olvasni a könyveket.
Üdv. és további jó olvasgatást mindenkinek!