2023. 03. 22.

Cora Reilly - Maffiába születve 4. - A kísértés hatalmában

Fordította: Feyre

Tizenkilencedik fejezet

Romero

Több mint tizennégy órás út után megérkeztünk Luca lakosztályába. Lily néhányszor elaludt az út során, de szinte azonnal felriadt. Valószínűleg rémálmai voltak Benitóról. Kurvára örültem, hogy megöltem. Amikor beléptem a fő hálószobába, és megláttam Benitót egy levélbontóval a testében, sikítani akartam örömömben. Tudtam, hogy a következő hetek és hónapok, sőt talán még évek is nehezek lesznek a Família, és mindannyiunk számára. Dante visszavág mindennel, amije csak volt.

Leparkoltam az autót a mélygarázsban, és kiszálltam. Lily alig tudott megállni a saját lábán a kimerültségtől, de bátor arcot vágott. Semmit sem akartam jobban, mint hazavinni magammal, de előbb Lucának, Matteónak és nekem el kellett beszélgetnünk anélkül, hogy a Szervezet támadásának veszélye fenyegetett volna.
Amikor beléptünk a penthouseba, Aria és Gianna a kanapéhoz vezette Lilyt. A nyelvem hegyén tiltakozás hevert. Még mindig nagyon védelmeztem őt, miután majdnem elvesztettem, és mindig magam mellett akartam tudni, de nevetséges lett volna, ha mondok valamit. Még mindig egy szobában volt velem. Vágyakozó tekintete az irányomba, amikor leült a testvérei közé, elárulta, hogy Lily is ugyanígy érzett.
– Mindenkit be kell hívnunk egy megbeszélésre. Tudniuk kell, hogy a fegyverszünet a Szervezet és köztünk már nincs érvényben. Nem akarom, hogy bárki is csapdába sétáljon, mert azt hitte, hogy megbízhat egy Szervezeti fattyúban – mondta Luca. Láttam rajta, hogy még mindig dühös rám, és ehhez minden joga megvolt. Az, hogy nem ölt meg, nagyobb jele volt a barátságának, mint amit valaha is reméltem.
– Lehet, hogy néhányan nem örülnek Lilianának és neked – mondta Matteo. – Valószínűleg nem fognak élni a haragjukkal, de én a helyedben óvatos lennék.
– Ne aggódj. És ha valaki egy ujjal is hozzáér Lilyhez, kitépem a torkát.
– Azt hiszem, egy időre már elég kárt okoztál – mondta Luca feszülten. – És senki sem fogja megpróbálni bántani Liliánát. Ő most már a Família tagja, és az én védelmem alatt áll. Feltételezem, feleségül fogod venni.
Soha nem kértem meg, de azt akartam, hogy a feleségem legyen.
– Ha igent mond, akkor feleségül veszem.
– A mai dráma után jobb, ha hozzád megy feleségül – motyogta Matteo. Az étkezőasztalnak támaszkodott, és nagyokat ásított.
– Hamarosan megkérdezem tőle.
Luca felemelte a kezét.
– Most nem ez a fő gondunk. Meg kell dupláznunk a biztonsági intézkedéseket. Nemcsak Scuderi lányát raboltuk el, hanem megöltünk egy kapitányt, akinek hűséges katonái voltak. Vérdíjat kell fizetnünk.
Vetettem még egy pillantást Lilyre. A Szervezet talán megpróbálja megölni őt. Ismerve az apját, valószínűleg ő maga is megtenné. Először rajtam kell keresztülmennie, ha bántani próbálná.

Liliana

Két óra Lucánál töltött idő után végre Romero lakásánál voltunk. Még sosem jártam ott, és a kimerültségem ellenére kíváncsi voltam. Láttam, hogy Romero feszült, de nem voltam benne biztos, hogy miért. Talán megbánt mindent, ami történt? Vagy talán csak aggódott amiatt, ami most következik.

Romero kinyitotta az ajtaját, és szélesre tárta előttem. Besétáltam mellette egy hosszú folyosóra. A falakat szép ezüstkeretes családi fotók díszítették. Megígértem magamnak, hogy közelebbről is megnézem őket, ha már nem csukódnak le a szemeim. A folyosóról több ajtó ágazott ki. Romero a jobb oldali utolsó felé vezetett. Mögötte egy hálószoba várt, de nem álltunk meg ott. Már órák óta úton voltunk, és én már több mint huszonnégy órája ébren voltam. Már elmúlt dél, de aludni akartam.
Még mindig éreztem magamon Benito szagát; a vérét, az izzadságát, a testszagát. Rosszul lettem tőle. Romero kinyitotta a szomszédos fürdőszoba ajtaját. Gyorsan kibújtam a ruháimból, és beléptem az üvegzuhanyba. Romero némán figyelt engem, olvashatatlan arckifejezéssel. Kimerültnek tűnt. Amikor a meleg víz végigcsordult a testemen, éreztem, hogy a feszültség egy része elhagyja a végtagjaimat.
– Egyedül akarsz lenni? – kérdezte Romero egy pillanat múlva.
A hangja... bizonytalannak tűnt. Ezt nem szoktam meg tőle. Talán számításba kellett vennem, hogy szüksége van egy kis időre, hogy mindent feldolgozzon.
Megráztam a fejem.
– Azt akarom, hogy csatlakozz hozzám.
Romero kibújt a ruhájából. Nem próbáltam leplezni a csodálatomat, ahogy néztem őt. Imádtam Romero testét. Imádtam benne mindent. Oldalra húzódtam, hogy ő is beléphessen a zuhany alá. Átkaroltam a derekát, és a mellkasához szorítottam az arcomat, miközben a víz ránk zúdult. Hiányzott a bőrének az érintése. Összeszorítottam a szemem. Annyi minden történt, és annyi minden volt még hátra.
– A dolgok most nagyon rosszra fordulnak Luca és a Família számára, ugye?
Romero megsimogatta a hátamat.
– A Família és a Szervezet közötti szövetségnek valamikor meg kellett szakadnia. Inkább egy olyan fontos dolog miatt, mint te, mint a pénz vagy a politika miatt. Megérsz egy háborút.
– Nem vagyok benne biztos, hogy Luca egyetért. Valószínűleg már megbánta, hogy New Yorkba hozott.
– Ismerem Lucát. Nem bánja meg a döntését. Ha egyszer döntött, akkor kitart a döntése mellett. És ez nem csak miattad történt. Hanem Ariáért és Giannáért is. Ők is azt akarják, hogy boldog légy.
Hátrahajtottam a fejem, és rámosolyogtam. A teste megvédett a víztől. Romero lehajtotta a fejét, és megcsókolta a homlokomat, majd az ajkamat. Nem mélyítettük el a csókot, helyette gyorsan befejeztük a zuhanyzást. Romero lépett ki először, és magához vett egy törölközőt. Körém tekerte, és óvatosan elkezdte szárítani a testemet. Ellazultam a gyengéd kezei alatt. Az utolsó kis feszültség is kicsúszott belőlem. Miután végzett velem, én is elővettem egy törölközőt a polcról, és most én szárítottam meg őt. Behunyta a szemét, amikor a vállát masszíroztam.
– Hogy érzed magad? – kérdeztem halkan. Tudtam, hogy a férfiak, különösen a Made Menek nem szeretnek beszélni az érzéseikről, főleg a szomorúságról vagy a félelemről.
Rám nézett.
– Fáradtan.
– Nem, úgy értem azért, mert meg kellett ölnöd Benitót értem. Jól vagy?
Romero egy humortalan nevetést eresztett meg. Megfogta a kezem, és visszavezetett a hálószobába. Lehuppant az ágyra, és a lábai közé húzott, majd leültetett az egyik lábára.
– Nem ő volt az első, és nem is ő lesz az utolsó, de a halálát jobban élveztem, mint a többit, és nem bánom. Újra megtenném, és ugyanúgy élvezném.

Romero

Ez volt az igazság, és most, hogy Lilyvel együtt fogunk élni, tudnia kellett minden sötét részemről. Az undor jelét kerestem a szemében, de nem volt ott semmi. Megcsókolta az arcom, mielőtt a fejét a vállamra hajtotta volna. Ujjai könnyedén végigsimítottak a mellkasomon. Ez és a combomon lévő feszes fenekének az érzése felizgatott, de most nem volt itt az ideje, hogy ennek a késztetésnek engedjek. Nem is olyan régen le kellett küzdenie az új férjét, le kellett szúrnia, és végig néznie, ahogy meghal. Időre volt szüksége, hogy felépüljön. Felálltam, és a karomba emeltem Lilyt, majd az ágy fele vittem, és lefektettem. A kezét továbbra is a nyakam köré kulcsolta, és nem engedte el, még akkor sem, amikor megpróbáltam kiegyenesedni.

– Lily – mondtam halkan. – Pihenned kell.
Megrázta a fejét, és magára húzott. A könyökömre támaszkodtam, hogy ne nyomjam össze a súlyommal. Lily a csípőm köré tekerte a lábát, és a sarkát a hátam alsó részébe vájta, így nyomva lefelé.
Nem ellenkeztem. Lassan leereszkedtem, amíg a testünk egy vonalban nem volt egymással, és a farkam a puncijához nyomódott. Felemelte a fejét, hogy csókot követeljen. A szemébe néztem, lágyak voltak és tele vágyakozással. Nem voltam benne biztos, hogy hihettem valaha is, hogy Lily nem akar engem. A szemei világosan mutatták az irántam érzett szerelmét.
– Szükségem van rád – motyogta, néhány centivel megemelte a csípőjét, és végigsiklott a hegyem az alsó ajkán. Az érzés hatására egy apró szisszenést engedtem ki. Nedves és meleg volt. Mindig olyan kibaszottul hívogató. Nem kellett kétszer kérnie. Mindig akartam őt. Gyorsan felhúztam egy óvszert, átöleltem a fejét, és lassan belé ereszkedtem, és közben rájöttem, hogy nekem is mennyire szükségem van rá. Feszesebb volt a szokásosnál, talán a feszültségtől és a kimerültségtől, így ügyeltem rá, hogy óvatos legyek.
Lassan szeretkeztem vele. Ez nem arról szólt, hogy elélvezzek, hogy felemésszen a vágy és a kéjvágy, ez valami olyasmi volt, ami megmutatta, hogy minden rendben van. Néhány napja még azt hittem, hogy örökre elveszítem, most pedig az enyém volt.
Halk nyögések között azt mondta, hogy szeret engem. Megcsókoltam az ajkait. Sosem voltam az a túlzottan érzelmes típus, de sosem untam meg, amikor kimondta ezeket a szavakat.
– Én is szeretlek – mondtam halkan. Még mindig furcsa érzés volt bevallani ezt valakinek.
Amikor utána egymás karjaiban feküdtünk, olyan mély, mindent átfogó békét éreztem, amilyet még soha.

* * *

Napkeltekor felébredtem, de Lily nem volt ott. Megriadtam, és az éjjeliszekrényen lévő fegyveremért nyúltam, mint mindig, a legrosszabbra számítva. De Lily ott állt az ablaknál, és kinézett. Nekem nem voltak padlótól a plafonig érő ablakaim, mint Luca lakásában, de nem is voltak olyan kicsik. De Lily egy Consigliere lányaként nőtt fel. Mindenből a legjobbat kapta egész életében. Kilendítettem a lábam az ágyból, és odasétáltam hozzá.

– Nem olyan nagyszerű, mint ahogyan megszoktad. A családod városi háza és Aria tetőtéri lakosztálya sokkal nagyobb, mint az én lakásom. Egy egyszerű katona felesége leszel.
Lily kissé megugrott, majd a válla fölött rám pillantott.
– Tényleg azt hiszed, hogy érdekelnek az ilyen dolgok? Amikor egy hatalmas házban éltem, és több pénzem volt, mint amennyit el tudtam költeni, sosem voltam boldog, de amikor veled vagyok, akkor az vagyok.
– Mégis, ez nagy változás lesz számodra – mondtam. Nem voltam éppen szegény, de nem engedhet meg majd magának annyi mindent, mint korábban.
Lily teljesen felém fordult, és megérintette az arcom.
– Én csak téged akarlak, Romero. Nem érdekel a pénz. – Körbe intett. – És ez egy gyönyörű hely. A legtöbb ember boldog lenne, ha itt élhetne. Én imádom.
Ezért tudtam, hogy Lily az igazi.
A nap végre kikukucskált a környező felhőkarcolók fölött.
– Nézd – mondtam, és a város felé mutattam.
Lily megfordult a karjaimban, a hátát a mellkasomhoz szorította, miközben néztük a napfelkeltét. Ki akartam élvezni ezt a békés és csendes pillanatot, mert tudtam, hogy ma már nem lesz sok ilyen pillanat. A Família háborúban állt a Szervezettel.
– Aggódom Fabi miatt. Bárcsak megtudhatnám valahogy, hogy jól van-e. Mi van, ha Dante és Apám nem hitték el a történetét? Soha nem bocsátanám meg magamnak, ha miattam történne vele valami.
– Majd kitalálom, hogyan szerezzek információt, de biztos vagyok benne, hogy jól van. Ő az apád egyetlen fia. Még ha apád elégedetlen is vele, Fabi nem fog túl keményen megbűnhődni.
– Egy fiatal nő a felesége. Lehet, hogy új örököst szül neki – mondta keserűen.
– Hadd hívjam fel Lucát, hátha tud valamit – mondtam neki. Luca valószínűleg már ébren van, ha egyáltalán lefeküdt.
Luca a második csörgés után felvette.
– Megöltél egy másik Szervezeti tagot is? – Inkább tréfásan mondta, de hallottam a feszültséget a hangjában.
– Nem. Hallottál valamit? Dante próbált kapcsolatba lépni veled?
– Nem próbált. Csak egy emailt küldött az egyik emberén keresztül, hogy az együttműködésünk megszűnt.
– Még csak fel sem vette veled személyesen a kapcsolatot, vagy legalább a Consigliere útján? – kérdeztem.
Ez a tiszteletlenség kirívó megnyilvánulása volt, és megmutatta, mennyire rossz a helyzet valójában.
– Nem hiszem, hogy Scuderi most nagyon szívesen beszélgetne velem – mondta Luca ironikusan.
Lily odajött hozzám, aggódó arckifejezéssel.
– Gondolom – mondtam. – Figyelj, Luca, Lily nagyon aggódik az öccse miatt. Ki tudod valahogy deríteni, hogy jól van-e?
– Aria megpróbált kapcsolatba lépni Valentinával, de eddig nem járt szerencsével. Később újra megpróbálja. Neked és Lilynek mindenképpen át kellene jönnötök. Sok megbeszélnivalónk van, és a nők együtt tölthetnek egy kis időt.
– Jól van, rendben. Hamarosan ott leszünk. – Letettem a telefont.
– Na? – kérdezte Lily reménykedve.
– Lucának még nincs semmi információja az öcsédről, de ő és Aria megpróbálnak kapcsolatba lépni Valentinával.
– Tényleg azt hiszed, hogy Val reagálni fog Aria hívásaira? Ő Dante felesége, és most, hogy háború van New York és Chicago között, sokat kockáztatna azzal, ha kapcsolatba lépne Ariával.
Romero megérintette az arcom.
– Megtudjuk, mi van az öcséddel, Lily, ígérem.
Gyorsan lezuhanyoztunk, mielőtt elindultunk Aria lakása felé. Amikor beléptünk, Gianna és Matteo már ott volt, annak ellenére, hogy még csak reggel hét óra volt. A frissen főzött kávé illata fogadott, és a konyhapulton dán kekszek vártak. A nővéreim álltak és beszélgettek, én pedig feléjük indultam, miközben Romero odasétált Lucához és Matteóhoz, akik a konyhaszigeten lévő székeken ültek.
Aria átkarolt engem.
– Hogy vagy, Lily?
– Jól. Nem sokat aludtam, de örülök, hogy itt lehetek veled és Romeróval.
– Hát persze, hogy örülsz – mondta Gianna. – Annyira örülök, hogy Romero megszabadult attól a beteg állat Benitótól.
Benito vérrel borított testének képe ugrott be a fejembe, de félrelöktem. Nem akartam többé rá gondolni. Már nem volt része az életemnek. Aria átnyújtott nekem egy csésze kávét.
– Tessék, úgy nézel ki, mint akinek szüksége van rá. És enned kéne valamit.
– Tyúkanyó üzemmód aktiválva – ugratta Gianna, de aztán ő is aggódó pillantást vetett rám. – És? Milyen volt az első éjszakád Romeróval?
– Gianna – figyelmeztette Aria. – Lily sok mindenen ment keresztül.
– Semmi baj. Imádtam az éjszakát Romero karjaiban tölteni anélkül, hogy félnem kellett volna, hogy elkapnak. Először nézhettük együtt a naplementét.
– Annyira örülök, hogy boldog vagy – mondta Aria.
Bólintottam.
– De nem tudok nem aggódni Fabi miatt. Tudni akarom, hogy jól van-e.
– Két hangüzenetet hagytam Val telefonján. Nagyon remélem, hogy visszahív.
– Még ha hív is – mondta Matteo. – Nem ismerjük az indítékait. Lehet, hogy Dante utasítására teszi, és információkat keres.
– Val nem tenne ilyet – mondta Aria bizonytalanul.
– Ő a Főnök felesége. A Szervezet az, amelyikhez a hűsége kötődik. Te a Família tagja vagy, és ez ellenséggé tesz téged – mondta Luca.
Romeróra pillantottam. Mindezt azért, mert egy olyan férfit szerettem, akit nem szabadott volna, és mert vele akartam lenni. Önző ribanc voltam? Romero tekintete találkozott az egyemmel. Bárcsak azt mondhatnám, hogy nem tenném meg újra, de ahogy most ránéztem, tudtam, hogy újra leszúrnám Benitót, hogy megmentsem magam egy szörnyű házasságtól, és hogy azzal a férfival lehessek, akivel az életemet szeretném tölteni.
Önző ribanc voltam.
– Hé – mondta Aria gyengéden. – Ne nézz olyan szomorúan.
Visszafordultam hozzá.
– Te és Val olyan jól kijöttetek egymással. Tudom, hogy gyakran beszélgettetek telefonon, és most nem tudtok, mert zűrzavart okoztam.
– A húgom vagy, Lily, és az, hogy boldognak látlak, és hogy velünk vagy New Yorkban, fontosabb, mint a barátságom Vallal. És talán Luca ki tud tárgyalni egy újabb fegyverszünetet Dantéval. Dante pragmatikus ember.
– Addig nem, amíg az apád a Consigliere. Olyan lenne, mint egy pofon az apádnak, ha Dante nem állna bosszút – mondta Romero.
– Utálom ezt a bosszúhadjáratot – motyogta Gianna. Matteo felállt a székéről, odament a lányhoz, és vigyorogva magához húzta.
– Tudom, de így mennek a dolgok.
Gianna forgatta a szemét, de hagyta, hogy Matteo megcsókolja. Régebben ez irigységgel töltött el, de most odasétáltam Romeróhoz, és nekidőltem. A karja átkarolta a vállamat, és megcsókolta a halántékomat.
– Már korábban is háborúztunk a Szervezet ellen. Ezt is megoldjuk.
– Nem akarom, hogy miattam haljanak meg emberek.
– Romerónak igaza van. Túl fogunk jutni ezen. És nem hiszem, hogy Dante megölné valamelyikünket. Az orosz fenyegetés még mindig túl erős. Nem kockáztathatja a katonái életét egy háborúban velünk.
– Mi sem – tette hozzá Matteo.
A telefon csörgött, amitől mindannyian felugrottunk. Aria lekapta a telefonját a pultról, és lenézett a képernyőre, majd tágra nyílt szemmel felemelte a fejét.
– Val az.
Luca felállt.
– Ne hagyd, hogy bármi is kitudódjon arról, hogy Fabi segített nekünk, és légy óvatos.
Aria bólintott, majd a füléhez emelte a telefonját.
– Halló? – Szünetet tartott. – Annyira örülök, hogy hívtál. Tudsz beszélni? – Aria néhány másodpercig hallgatta, arckifejezése leesett. – Tudom. Csak Fabiról akartam kérdezni. Meglőtték, amikor megpróbált megállítani minket, és annyira aggódom érte. Olyan fiatal. Nem lett volna szabad belekeverednie ebbe. Meg tudod mondani, hogy van?
Aria kiengedett egy lélegzetet.
– Szóval jól van? Képes lesz úgy használni a karját, mint régen?
Megkönnyebbülten dőltem Romero mellé, de Aria következő szavaira ismét megfeszültem.
– Hatalmas bajban van, mert nem volt képes megállítani minket? – Aria bólintott, majd felemelte a hüvelykujját. Ezután sokáig hallgatott, hallgatta Valt.
– Oké, majd én megmondom neki. Nagyon köszönöm, Val. Nem fogom elfelejteni. Remélem, az férjeink hamarosan kitalálnak valamit. Hiányozni fog a beszélgetés. Viszlát.
– Na? – kérdeztem, amint letette a telefont.
– Apánk és Dante úgy tűnik, elhiszik Fabi történetét. Senki sem hibáztatja őt, amiért hagyott minket megszökni. Nem volt elég tapasztalata a munkához. Csak Apánk miatt kapta meg.
Luca úgy nézett ki, mint egy véreb, ami nyomon van.
– Mondott még valamit? Dante terveiről és a hangulatáról?
– Dühös – mondta Aria egy vállrándítással. – De azt akarta, hogy Val átadjon neked egy üzenetet – mondta Lucának, miközben a tekintete rám siklott.
Romero mozdulatlanná vált mellettem. Volt egy olyan érzésem, hogy tudom, miféle üzenetet.
– Ha ma visszaküldjük Lilyt, talán meggondolják, hogy ne vágjanak vissza.
Romero ellökte magát a székről.
– Nem fog visszamenni.
Luca összehúzta a szemét, de aztán mély levegőt vett.
– Természetesen. Dante tudja, hogy nem fogunk belemenni ebbe az ajánlatba. Ezért tette.
Romero könnyedén megsimogatta a karomat, és a fülemhez vitte a száját.
– Senki sem fog téged elvenni tőlem. Millió háborút is megvívnék, ha ez azt jelentené, hogy megtarthatlak.

* * *

Két nap telt el, de akár egy egész élet is lehetett volna. Romero elfoglalt volt, én pedig a legtöbb időt a nővéreimmel töltöttem. De ma este Romero azt akarta, hogy együtt vacsorázzunk, kettesben az ő, nem, a mi lakásunkban. Ételt rendelt a kedvenc olasz étterméből, és mindent kirakott a hatalmas konyhájában lévő étkezőasztalra. Néhány perccel a vacsora után Romero letette a villáját.
– Luca előléptetett kapitánnyá.
– Tényleg? Ez csodálatos!
Láttam, hogy ez mennyit jelent neki. Sosem éreztem úgy, hogy boldogtalan lenne Aria testőreként, de persze nagy dolog volt, ha előléptettek, főleg, hogy a maffia olyan hely volt, ahol az emberek általában az apjuk pozícióját vették át.
– Milyen üzletet fogsz vezetni?
– Átveszek néhány klubot Harlemben. Az öreg kapitány rákos, és nyugdíjba kell vonulnia, de csak lányai vannak, ezért Luca úgy döntött, hogy nekem adja az üzleteit. Több pénzt fogok keresni magunknak.
Elmosolyodtam.
– Tudod, hogy engem ez nem érdekel. Csak örülök neked, mert megérdemled.
Romero grimaszolt.
– Néhányan nem így gondolják, miután én okoztam háborút az Szervezettel.
– Azt hittem, a többség alig várja, hogy ne működjön együtt Chicagóval.
– Azok szerint megérdemlem, hogy kapitány legyek – mondta szórakozottan.
– Akkor ki fogja őrizni Ariát?
– Ez egy kis probléma. Egyelőre Sandro fogja őrizni Ariát és Giannát. De ez nem lesz elég, különösen, ha gyakran leszel velük. Nem tud mindhármatokat megvédeni, de majd kitalálunk valamit.
Amikor végeztünk a desszerttel, Romero felállt, és megkerülte az asztalt, és felém sétált. Zavartan néztem őt. Idegesnek tűnt?
Romero minden figyelmeztetés nélkül térdre ereszkedett előttem, és egy kis szaténdobozt húzott elő a nadrágzsebéből. Megdermedtem, amikor felém nyújtotta, és kinyitotta, felfedve egy gyönyörű gyémántgyűrűt. Persze reméltem, hogy hamarosan összeházasodunk. A mi világunkban ez várható volt, de arra nem számítottam, hogy Romero máris vesz egy gyűrűt. Nem vesztegette az időt, az biztos!
– Tudom, hogy sok mindenen mentél keresztül, és a legutóbbi esküvői élményed borzalmas volt, de remélem, adsz egy esélyt. Olyan férjed akarok lenni, amilyet megérdemelsz. Szeretnélek boldoggá tenni és szeretni téged, ha hagyod. Hozzám jössz feleségül?
A karjaiba vetettem magam, a térdem a kemény padlónak ütközött, de alig éreztem.
– Istenem, igen. – Hevesen megcsókoltam.
Romero vigyorgott, amikor visszahúzódott. Nem álltunk fel a padlóról. Amíg Romero karjaiban voltam, nem érdekelt, hol vagyok.
– Megértem, ha várni akarsz egy kicsit, mielőtt hozzám jössz feleségül. Valószínűleg nincs kedved újabb esküvőt szervezni.
Gyorsan megráztam a fejem.
– Ezt az esküvőt én akarom megtervezni. Ezúttal élvezni fogom. Elvihetem Ariát és Giannát menyasszonyi ruhát vásárolni magammal, és valóban izgatott lehetek miatta.
Felkacagott.
– De előbb szeretném, ha megismernéd a családomat. Így elmondhatjuk nekik a jó hírt.
– Ó, persze – mondtam lassan.
Izgatottan vártam, hogy találkozzam Romero családjával, de aggódtam is, hogy nem fognak kedvelni.

* * *

Másnap Romero elvitt a családjához. Az édesanyja az új férjével és Romero három húgával élt egy szerény lakásban, nem messze tőlünk. Nem kellett volna aggódnom, hogy nem fognak kedvelni. Kedves, szerény emberek voltak. A két legidősebb húgát már ismertem a sok évvel ezelőtti születésnapi bulimról, de már felnőttünk, és a legidősebb húga, Tamara már egyetemre ment. Valami, amire soha nem gondoltam, mert tudtam, hogy Apám nem helyeselné.

A vacsora a családomnál mindig is formális esemény volt, Apám az asztal végén ült, és mindenki a legjobb formáját hozta, kivéve talán Giannát. De ez most laza és szórakoztató volt. Egész este beszélgettünk és nevettünk, és amikor Romero elmondta nekik, hogy összeházasodunk, megöleltek, és valóban boldogok voltak. Senki sem nézett rám furcsán, mert alig egy hete mentem hozzá Benitóhoz.
Már akkor tudtam, hogy boldog leszek ebben az új életben, nemcsak Romero szerelme miatt, hanem a nővéreim és az új családom miatt is. Ez nem akadályozott meg abban, hogy hiányozzon Fabi, de bíznom kellett abban, hogy egyszer majd megtalálja a saját boldogságát, még akkor is, ha soha többé nem látjuk egymást.

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Köszönöm!

Aancsa írta...

Köszönöm!

Kissné Margó írta...

Köszönöm szépen!❤️❤️❤️