2018. 08. 16.

INFORMÁCIÓ



Sziasztok!
A Házasságra kötelezve linkjét ismét új helyen kell keresni. (Nem a képen és nem is Kész könyveknél!!!)

Mint ahogy megszokhattátok, csak olvasható, online verzióban.
Kincskeresésre fel!ツ


Aki megtalálta, de nem tudja megnyitni (valószínűleg androidról):
telefonon nem működik az eddig vázolt módszerrel, de tableten: tapi > a két opció közül: megnyitás Chrome-ban (vagy egyéb böngésző, ki mit használ)
Vagy: telefonon rátapi, nem fogja tudni megnyitni, de! ezzel elvileg bekerül a Drive-unkba, ahol hosszútapi > link másolása > ezt böngészőbe beillesztjük és Voilá! 😏

95 megjegyzés:

Unknown írta...

Szuper vagy! Köszönöm! 😘

Unknown írta...

Hát én tisztára bestresszeltem magam, hogy ugyan hol lehet a link, mire kiadta az eszem :) Nagyon szépen köszönöm, hálás vagyok a sok munkáért!!!

LyThalia írta...

Köszönöm! Azért, becsapós volt ez a kincskeresés. Pont az orrunk előtt, ahogy a többi is. Nagyban belekezdtem egyesével átnézni a fejezeteket, hátha az egyiknek a végére raktátok oda a linket, mikor eszembe jutott, hogy a legegyértelműbb megoldást nem próbáltam ki, mondván, hogy az túl egyszerű lenne. Nagyon trükkös! Köszönöm még egyszer a munkátok! Megyek is olvasni.

Anita írta...

Köszönöm a munkátokat 😊 A kincskeresés pedig szuper volt... jót nevettem a trükkön 😉

Judit írta...

Hát sajnos nekem nem megy.sehogy sem találom és nem tudom megnyitni.:( pedig direkt az új ebookom ezért let wifis. Én nem fogom tudni elovasni:( de azért köszönöm szépen az eddigi fejezeteket.lehet ennyire béna vagyok :(

Ilona írta...

Megtaláltam köszönöm. De egyből átirányít a Cloud online oldalra, így sajnos nem tudom olvasni. 😢

Unknown írta...

Sziaa! Én is megtaláltam, de sajna nem nyitja meg, 'hiba a fájlban'. Nem tudom mi lehet a baj. A fordítást pedig nagyon-nagyon köszönöm!😀

Éva írta...

Köszönöm a fordítást! :-) Megtaláltam, megnyitja, éjszaka megint nem fogok aludni egy darabig! :-D Szuperek vagytok!

Angie0 írta...

Én sem tudom megnyitni

Unknown írta...

Megtaláltam, de meg nyitni nem tudom. Se így se úgy. Sajnos. Azért köszönöm, nagyon vártam, majd próbálkozom valami másik eszközről.

H. Mónika írta...

Yesss! Imádom! Már nagyon vártam! Kíváncsi vagyok a folytatásra rettenetesen! Köszönöm!

Csilla írta...

Köszönöm a forditàst!!😊😊

Andy82 írta...

Megtaláltam, megnyitotta! Szuper ez a keresgélés! Köszi!😍😘

Ildikó írta...

Sziasztok! Megtaláltam, olvasom, köszönöm!

Judit írta...

Igen igen meg van köszönöm szépen a segitséget.igy már működik telefonon is. :) :)

Lizuss írta...

Amíg el nem olvastam a hozzászólásokat eszembe sem jutott a legegyértelműbb megoldás... Nagyon szépen köszönöm ezt a sok munkát! :)

Névtelen írta...

Há én nem találom😅😅😅

hlj írta...

Köszönöm! 😁

Unknown írta...

Aaaaahhhh milyen egyszerű én végig kerestem az összes bejegyzésben ������

JM írta...

Köszönöm!!! Ez ..... nem is találok szavakat. nagyon jó a fordítás, a könyv...

BezTina írta...

Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!

Rose Mary E. Waylend írta...

Köszönöm szèpen😊 fantasztikus volt💜

Ani írta...

Isten kiralynok vagytok! Koszonom! 👌😘

Gemma írta...

Először én sem találtam, de a megjegyzéseket elolvasva már azonnal rájöttem a csavarra. Sikerült is megnyitnom. Nagyon köszönöm a munkátokat!

Unknown írta...

Nagyon köszönöm! Élmény volt!!!!

Judit68 írta...

Koszonom! Szuper volt! 👍😘

Syka02 írta...

Köszönjük! Nem is gondoltam volna hogy a képre kell rámenni :D

Unknown írta...

Köszönöm! Nagyon jó volt! 😊

Márti írta...

Köszönöm, nagyon tetszett!!

Névtelen írta...

Nagyon szėpen köszönöm! Már nagyon vártam!

Hencsi írta...

Köszi szépen, imádom ezt az oldalt, fantasztikus munkát végeztek. ❤️❤️❤️

izocs írta...

Nagyon szépen köszönöm! Imádat van😍

Dimond7 írta...

Köszönöm

Unknown írta...

Nagyon nagyon köszönöm!!!! :)

Judit írta...

Hű, teljesen kétségbe estem! Amilyen tök vagyok ezekhez a dolgokhoz, azt hittem vége az olvasásnak, de sikerült :o) Márpedig, ha én megtaláltam akkor mindenkinek menni fog :o). Köszönöm a munkátokat!!!

Névtelen írta...

Köszönöm szépen!
Este 10-kor értem haza, hajnali 2-ig olvastam.... Most meg alig élek a munkahelyemen :) :) Tetszett!!

Unknown írta...

Köszönöm! Szuper volt. ☺

Unknown írta...

Kösziii

MMelinda írta...

Koszonom. Imadtam

Heni írta...

Sajnos nekem sem nyitja meg😰😭😭😭😭

Szemy írta...

Imádtam minden fejezetet. Köszönöm a fantasztikus, minőségi munkát! :)

magyarmargit írta...

Köszönöm a munkátokat, már el is olvastam Dante és Val történetét.

Könnyen megtaláltam, pedig féltem hogy nem fogom. Már alig várom a 3. részt.

Mégegyszer nagyon szépen köszönöm.

Nagy Bea írta...

Köszönöm a lehetőséget, hogy elolvashattam.Konnyen megtalaltam.A fordítás minősége vérprofi. Megegyszer millió puszi és egy medveoleles mindannyiotoknak. Matteo drágámat meg különösképpen várom.

margó írta...

Ezer hála és köszönet💞🤗💞🤗💞

Csilla írta...

Oh nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy lefordítottátok ezt a könyvet is ❤️ Minden sorát élveztem 😘
Csak így margóra remélem, hogy további részeit is majd megkapjuk tőletek 🙂 még egyszer köszönöm 😘 csúcskirályak vagytok 😏😁

Regina írta...

Éljen! Sikerült! Szuperek vagytok! Nagyon köszönöm 😊😘

Heni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Angi írta...

Sajnos nekem sem lehet megnyitni 😢😭.

Erika írta...

Szuper könyv volt👍😊, köszönöm szépen😉

Unknown írta...

Annyira, nagyon köszönöm nektek hogy ezt a könyvet lefordítottátok, mégrgyszer köszönöm !!!!!!!! Tök KIRÁLYAK vagytok mind !!!!!!! ;-) :-) ;-)

Kriszti írta...

Nagyon szépen köszönöm a kiváló munkádat!

Unknown írta...

Kösz szépen!

Unknown írta...

Huuuuuu.nagyon nagyon nagyon szepes köszi 😊🌼😊😘❤️😎😁👍👍

vn83 írta...

Lehet már tudni, h kivel folytatjátok? Matteo és Gianna?

Tina írta...

Köszönöm :)

Györgyi írta...

Nagyon köszönöm!Isteni volt mint a többi munkátok.

Névtelen írta...

Sikerült megtalálni! Nagyon hálás vagyok! Köszönöm! :)

kempfcandi írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Vért izzadtam mire megnyitotta, de siker💗

Marian írta...

Köszönöm!!!!!!!! Imádtam minden fejezetèt😊!!izgatottan várom a folytatást! Nagyszerü munkát vègeztek!!!

Vii írta...

Egy újabb izgalmas történet igényesen és profi módon fordítva. Egy élmény volt. Nagyon szépen köszönöm a munkátokat! Remélem lesz alkalmam olvasni a következő részt is... 😊😘❤

Beauj írta...

Köszönöm! Imádtam.

Betti írta...

Köszi Nektek a sok befektetett energiat! Nagyon izgalmas volt, várom a követkwző könyvet:))

Betti írta...

Köszi Nektek a sok befektetett energiat! Nagyon izgalmas volt, várom a követkwző könyvet:))

Gina írta...

Cseles volt :D Köszönöm a munkátokat és az újabb fantasztikus könyvet - azt hiszem, ma mindenki azt eszik amit talál, mert én ma csak olvasni fogok, végül is a vasárnap pihenő nap :P Még egyszer köszönöm!

Unknown írta...

Köszönöm nagyon tetszett. Alig várom az újabb részt! Remélem a Matteost is hamarosan olvashatjuk!

Kis Dia írta...

Sziasztok. Nemrég találtam rátok, pont ez a könyv miatt. Sajnos én nem találtam meg a linket, pedig nagyon szerettem volna elolvasni.

Unknown írta...

Szuper! Meglett! De csak laptopon, androiddal nem akarja.

Unknown írta...

Miért vagyok ilyen bugyuta, hogy nem találom? Talán a láz és megfázás miatt van? Most mi lesz így velem?😣😢

HuCaK írta...

Sziasztok! Sikerült megtalálni, kis rafináltak, cseles megoldás volt :p azonban sem telefonról sem ipad-ről nem tudom megnyitni :( hiába kattingatok :(
Köszi a segítséget előre is!!!

Unknown írta...

Wow, a láz lement, a keresett rész meglett!!!😍

Nagy Bea írta...

Sziasztok! Valaki segítsen, első alkalommal simán megnyitottad telefonnal a könyvet. De most, hogy máshova rakták nem tudom megnyitni sehogy. Kinek és hogy sikerült megnyitni telefonnal????

Vica Versa írta...

Sziasztok. Lehet valakinek segíteni fog. Az INTERNETES VERZIÓ MEGTEKINTÉSE módra átváltva (a lap alján), nekem megnyitja a telefonom. Üdv: Versa Vica

Nagy Bea írta...

Kedves Vica. Köszi a válaszod de így sem sikerül megnyitni. Remélem mikor máshova rakjátok akkor több sikerem lesz.

Mariann írta...

Sziasztok 😊 a linket már ne a képen keressem? Váltottam netes verzióra, de nem boldogultam. Lyukat simogattam a telefon azon részére, ahol a címoldal volt. 🤣 keresek, de biztosan nagyon kajla vagyok, mert nem lelem. Valami támpont lenne az ilyen lúzernek, mint én? Köszi 🤗

margó írta...

Sajnos nekem sem nyitja meg se telefonról se laptopról, nyomogattam simogattam de most már csak annyit ír ki hogy ne lopj!!! Nem értem nem lopni olvasni szeretnék!!! Elkeserítő!!!!

Unknown írta...

Sajnos Margó én is pont így jártam :( Nekem is azt írja ki, hogy ne lopj, pedig nagyon szerettem volna elolvasni a kész könyvet

Nagy Bea írta...

Nekem is azt írta ki, hogy ne lopj. Meg is lepődtem. Ezt az egészet el lehetett volna kerülni ha egyes emberek miatt nem került volna sor ilyen valtoztatasokra. Többször el lett mondva, hogy ne vigyek ki a kész forditasokat. Persze, hogy kivittek és itt van, hogy jó páran nem tudunk olvasni.

Tóthné Rózsa írta...

Köszönöm ,megtaláltam kicsit beletellett de meg van és olvasom.Nagyon szépen köszönöm hogy fordításaitokkal bearanyozzátok a napjainkat.

Keiko Inoue írta...

Az internetes verzión ha JOBB klikkelünk, akkor adja ki a "Ne lopj" szöveget, ezt másolásvédelemnek hívják :)

A link már nem a képen van, nem is a kész könyveknél, de azok ügyesen rálelhetnek, akik figyelemmel követték a fejezeteket :)

Gépről csak rá kell kattintani. Telefonon sajnos a jelenlegi helyéről nem megoldható a megnyitás, viszont tableten egyből netes verziót nyit, és itt feldobja a lehetőséget, hogy böngészőből, illetve driveből nyitjuk-e meg. Böngészőt kell választani.
Olyan lehetőséget is mondtak, hogy ha megpróbáljuk megnyitni és nem működik (hiba a fájl formátumában, ilyesmi...) attól még a drive-ba belekerül. Ha oda belépünk, onnan sem fog csak úgy megnyílni, hosszú tapi, link másolása, és böngészőbe beilleszt.
Remélem segítettem :)

Mariann írta...

Nagyon köszönöm a lehetőséget és örülök, hogy vagytok nekem 🤗😘 remélem még sok jót olvashatok általatok. Millio ölelés a tevékeny fordítóknak!

margó írta...

Nagyon köszönöm a segítséget most már én is tudom olvasni!!!

Unknown írta...

Sziasztok! Légyszi segítsen valaki. Biztos én vagyok a béna, de én nem tudom előhívni a linket. A telefonom androidos azon nem ment. Asztali gépen is próbáltam....ott se. Rossz helyen akarom megnyitni? A képen szeretném. :((

Névtelen írta...

Szia, ha az internetes verzióban nézed akkor baloldalt vannak a fejezetek. Ott a 17esre kattintasz es bejön.

Györgyi írta...

Nekem csak 16 fejezeteig van bal oldalt!

Unknown írta...

Sziasztok!
Én nagyon béna vagyok! :(
Már elolvastam az összes megjegyzést végigkutattam mindent de nem találom. :(
Nem kaphatok valami kis segítséget még? Légyszi, légyszi.

Unknown írta...

És mégis sikerült! A férjemnek jó szeme van! :)

Aranka írta...

Sziasztok, hát én már minden lehetséges módon próbálkoztam, de sajnos sehol nem találom . Elöször a 17 fejezetnél lehetett megnyitni a teljes könyvet. Most pedig teljesen béna vagyok. Kérhetnék egy kis segitséget vkitől? Köszi szépen.

lissa írta...

Nem tudom ki hogy és mint van ezzel, de én személy szeinrt azért járok ide olvasni, mert kicsit jól esik kikapcsolodni.Nem szeretnélek megbántani benneteket, sőt tisztelem becsülöm amit csináltok, mert én ehhez hülye vagyok, ti meg jól csináljátok, de én se találom a 17-k fejezetett, sőt mivel asztali nagygépről vagyok akármivel probálkozom, ki ablakokcska visszadumál, hogy ne lopj. Pedig én csak probálnám megtalálni, hogy elolvassam. Ezért csak azt szeretném tudni, hogy mi értelme van ennek a kincskeresösdinek? mert amint látom nem én vagyok az egyetlen akinek ezzel problémája van. Kösz az eddigi munkátokat.

Nagy Bea írta...

Dettó ez a véleményem. Ráadásul én csak legelső kincskeresosdi alkalmával tudtam megnyitni. Mondjuk nincs gépem csak telom. Úgyhogy könyörgöm legyen már fent rendesen, hogy még is bírjuk nyitni. Tudom hogy nem lesznek letolthetok ne is legyenek csak el tudjuk olvasni egyszerűen. Köszönöm a munkatokat és imádom amit csináltok de szanjatok már meg minket kérlek,hogy tudjunk olvasni.

Unknown írta...

Sziasztok
Légyszi küldjetek egy kis segítséget, mert már a hajam tépem és nem találom😢😢😢

Névtelen írta...

Sziasztok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Elsőre jó volt ez a kincskeresősdi, újdonság varázsa, de ez a mostani már túl tesz rajtam. Napi 12 óra munka után, nem igazán van az embernek türelme kereséshez. Tisztelem és becsülöm a munkátokat, és nem szeretnélek megbántani titeket, csak már fárasztó, hogy hiába keresi az ember és nem találja. :/ Miért nem lehet egyszerűen berakni a többi kész könyvhöz?

Keiko Inoue írta...

Be fog kerülni. Viszont nem véletlenül lett ez így kitalálva. Ha nem tetszik, akkor várj még egy kicsit, amíg végül beteszem a helyére...

Andus írta...

Sziasztok! Hiába keresem sehol nem találom.☹️ Kérhetnék egy kis segítséget, nagyon szeretném elolvasni!Előre is köszönöm.��

Husy írta...

Utolsó bekezdés segìtett😊 köszönöm 😚

Ibolya írta...

Nekem se jött össze benne van a driveba de nem nyit azért örülök ,hogy van akinek sikerült és kösszi azt a pár fejezetett sziasztok