2023. 01. 19.

Cora Reilly - Maffiába születve 4. - A kísértés hatalmában

 

Fordította: Feyre

Prológus

Liliana

Tudtam, hogy ez nem helyes. Ha valaki rájönne, ha az apám rájönne, soha többé nem engedné, hogy elhagyjam Chicagót. Még a házból sem engedett volna ki többé. Ez rendkívül helytelen és nőietlen volt. Az emberek még ennyi idő után is rosszat mondtak Giannáról. Megragadták volna az alkalmat, hogy találjanak egy új áldozatot, és mi lehetne jobb annál, mint hogy egy újabb Scuderi lányt kapnak rajta?

Mélyen legbelül tudtam, hogy pontosan olyan vagyok, mint Gianna, amikor a kísértésnek való ellenállásról volt szó. Egyszerűen képtelen voltam rá. Romero ajtaja nem volt bezárva. Lélegzetvisszafojtva, lábujjhegyen osontam be a hálószobájába. Ő nem volt ott, de hallottam, hogy a szomszédos fürdőszobában folyik a víz. Arrafelé osontam. Az ajtó résnyire nyitva volt. Bekukucskáltam a résen. Az elmúlt napokban megtanultam, hogy Romero a szokások rabja, így a várakozásnak megfelelően a zuhany alatt találtam. De az én nézőpontomból nem sokat láttam. Kinyitottam az ajtót, és besurrantam.
A látványtól elakadt a lélegzetem. Háttal állt nekem, és ez a látvány csodálatos volt. A vállán és hátán megfeszültek az izmok, miközben mosta barna haját. Természetesen a tekintetem lejjebb vándorolt, a tökéletesen formás hátsójára. Még sosem láttam ilyen férfit, de el sem tudtam képzelni, hogy bárki is Romeróhoz hasonlíthatna.
Fordulni kezdett. Ekkor kellett volna elmennem. De csodálkozva bámultam a testét. Vajon felizgult? Megfeszült, amikor meglátott engem. A szemei megragadták a tekintetemet, mielőtt végigsiklottak volna a hálóingemen és a meztelen lábamon. És ekkor találtam meg a választ a kérdésemre. Korábban nem igazán volt felizgulva. Ó, a pokolba is.
Az arcom felhevült, ahogy néztem, hogy egyre keményebbé válik. Minden erőmmel azon voltam, hogy ne lépjem át a köztünk lévő távolságot, és ne érintsem meg.
Romero nyugodt mozdulatokkal elhúzta a zuhanyzó ajtaját, és egy törölközőt tekert a dereka köré. Aztán kilépett. Fűszeres tusfürdőjének illata az orromba szállt. Lassan közeledett felém.
Tudod, mondta furcsa hangon. – Ha valaki így találna ránk, rossz következtetésre juthatna. És az nekem az életembe, neked pedig a hírnevedbe kerülhet.
Még mindig nem tudtam megmozdulni. Lefagytam, de a belsőm mintha égett volna, mintha vörösen izzó lávává cseppent volna. Nem tudtam félrenézni. Nem is akartam.
A tekintetem a törülköző szélén, az alatta eltűnő sötét szőrszálak finom vonalán, a csípője finom V-jén időzött. Akaratom ellenére megmozdult a kezem, Romero mellkasához nyúltam, érezni akartam a bőrét az ujjbegyeim alatt.
Romero elkapta a csuklómat, mielőtt hozzáérhettem volna, a szorítása szinte fájdalmas volt. A tekintetem félig zavartan, félig meglepődve pillantott fel. Amit Romero arcán láttam, megborzongatott.
Előrehajolt, egyre közelebb és közelebb. A szemem lecsukódott, de a csók, amire vágytam, nem jött. Helyette az ajtó nyikorgását hallottam. Felnéztem Romeróra. Csak a fürdőszoba ajtaját nyitotta szélesre. Ezért lépett közelebb, nem azért, hogy megcsókoljon. Zavarba jöttem. Hogy gondolhattam, hogy érdeklődik irántam?
El kell menned – motyogta, miközben kiegyenesedett. Ujjai még mindig a csuklóm köré tekeredtek.
Akkor engedj el.
Azonnal megtette, és hátrált egy lépést. Én ott maradtam, ahol voltam. Meg akartam érinteni, azt akartam, hogy ő is megérintsen engem. Káromkodott, aztán már rajtam volt, egyik kezével a tarkómat simogatta, a másikat a csípőmre tette. Szinte éreztem az ajkai ízét, olyan közel voltak. Az érintésétől úgy éreztem, hogy jobban élek, mint eddig bármi mástól.
Menj el – recsegte. Menj el, mielőtt megszegem az eskümet.
Félig könyörgés, félig parancs volt.

 

Első fejezet

Liliana

Még mindig összerezzentem, amikor az első kínos flörtölési kísérletemre gondoltam Romeróval. Anyám és a nővérem, Aria mindig is óvtak attól, hogy provokáljam a férfiakat, és még soha nem voltam olyan merész senkivel, mint aznap Romeróval. Biztonságosnak tűnt, mintha semmiképp sem tudott volna bántani. Fiatal voltam és ostoba, mindössze tizennégy éves, és már meg voltam győződve arról, hogy mindent tudok a férfiakról, a szerelemről és minden másról.

Alig néhány nappal Aria és Luca esküvője előtt Romerót küldték, hogy megvédje a húgomat. Nagy dolog volt testőrt választani a jövendőbelidnek; csak olyasvalakit engedhettél ilyen közel magadhoz, aki megérdemli a teljes bizalmat, de nem is ezért a tudásért bíztam meg Romeróban.
Romero borzasztóan jól nézett ki a fehér ingében, fekete nadrágjában és mellényében, amely eltakarta a pisztolytáskáját. És valamiért a barna szemei sokkal kedvesebbnek tűntek, mint amit a mi világunkban megszoktam a férfiaktól. Nem tudtam elszakítani róla a tekintetem. Nem voltam benne biztos, hogy mire gondoltam, vagy mire számítottam, de abban a pillanatban, ahogy Romero leült, az ölébe telepedtem. Megfeszült alattam, de valami volt a szemében, aznap beleszerettem. A múltban, amikor apám katonáival flörtöltem, gyakran láttam a szemükben, hogy nem haboznának, ha nem az apámról lenne szó. De Romeróval tudtam, hogy soha nem kell attól tartanom, hogy többet vesz el, mint amennyit hajlandó vagyok adni. Legalábbis aznap így éreztem. Jó srácnak tűnt, olyan srácnak, mint amilyeneket mindig csak messziről csodálhattam, mert a maffiában nem lehetett megtalálni őket. Mint egy lovag fényes páncélban, valaki, akiről a buta lányok álmodtak – a hozzám hasonló lányok.
Csak néhány hónappal később jöttem rá, hogy Romero nem az, akinek gondoltam, akit akartam, s akinek én őt láttam. Az a nap még ennyi idő után is kísért engem. Ez lehetett volna az a pillanat, amikor a Romero iránti rajongásom végleg eltűnik.
A szüleim magukkal vitték Giannát, Fabianót és engem New Yorkba, hogy részt vegyünk Salvatore Vitiello temetésén, annak ellenére, hogy nem ismertem Luca és Matteo apját. Nagyon izgatott voltam, hogy újra láthatom Ariát. De ez az utazás rémálommá változott, az első igazi ízelítőm abból, hogy mit jelent a mi világunk részesének lenni.
Miután az oroszok megtámadták a Vitiello-kastélyt, egyedül voltam az öcsémmel, Fabival egy szobában, ahová Romero vitt minket, miután a Família Luca vezetésével a megmentésünkre sietett. Valaki nyugtatót adott az öcsémnek, mert teljesen elvesztette az eszét, miután látta, hogy a testőrünket fejbe lőtték. Furcsán nyugodt voltam, szinte transzba estem, ahogy mellette kuporogtam az ágyon, bámultam a semmibe, és figyeltem a zajokra. Valahányszor valaki elsétált a szobánk mellett, megfeszültem, felkészülve egy újabb támadásra. De aztán Gianna írt egy sms-t, és megkérdezte, hol vagyok. Soha életemben nem mozdultam még ilyen gyorsan. Két másodperc sem kellett ahhoz, hogy leugorjak az ágyról, átkeljek a szobán, és feltépjem az ajtót. Gianna ott állt a folyosón, vörös haja össze-vissza állt. Abban a pillanatban, ahogy a karjába ugrottam, jobban és biztonságban éreztem magam. Mióta Aria elköltözött, Gianna vette át a pótanya szerepét, míg a saját anyánk a társadalmi kötelezettségeivel és apánk minden szeszélyével volt elfoglalva.
Amikor Gianna úgy döntött, hogy körülnéz a földszinten, pánik lett úrrá rajtam. Nem akartam most egyedül lenni, és Fabi tényleg csak néhány óra múlva ébredt volna fel, így hiába féltem attól, hogy mit találunk majd az első emeleten, követtem a nővéremet. A nappaliban a bútorok nagy része tönkrement az oroszokkal folytatott harc miatt, és szinte minden felületet vér borított. Sosem voltam nagyon émelygős a vértől, vagy igazából bármitől. Fabi mindig odajött hozzám, hogy megmutassa a sebeit, különösen, ha gennyes volt, mert nem tisztította ki őket rendesen. És még most is, ahogy elsétáltunk a véres fehér szőnyegek és kanapék mellett, nem maga a vér volt az, amitől felfordult a gyomrom. Hanem az események emléke. Már nem is éreztem a vér szagát, mert a padlót valamilyen fertőtlenítőszerrel tisztították. Örültem, amikor Gianna a ház egy másik része felé vette az irányt, de aztán meghallottam az első sikolyt a pincéből. Legszívesebben sarkon fordultam volna, és úgy tettem volna, mintha nem hallottam volna semmit. Gianna azonban nem.
Kinyitotta az acélajtót, amely egy pincébe vezetett. A lépcsőház sötét volt, de valahonnan a pince mélyéről fény szűrődött ki. Megborzongtam.
– Nem akarsz lemenni oda, ugye? – suttogtam.
Tudnom kellett volna a választ. Ez volt Gianna.
– De igen, te viszont a lépcsőn maradsz – mondta, mielőtt elindult volna lefelé. Csak egy másodpercig haboztam, mielőtt utána mentem. Soha senki nem mondta, hogy jó vagyok a parancsok követésében.
Gianna rám nézett.
– Maradj ott. Ígérd meg nekem.
Vitatkozni akartam. Már nem voltam kisgyerek. De aztán valaki felkiáltott, és a hátamon felállt a szőr.
– Oké. Megígérem – mondtam gyorsan. Gianna megfordult, és elindult lefelé a lépcsőn. Az utolsó lépcsőfoknál megdermedt, mielőtt végre belépett volna a pincébe. Csak a háta egy részét láttam, de abból, ahogy az izmai megfeszültek, tudtam, hogy ideges. Egy tompa kiáltás hallatszott, és Gianna összerezzent. A halántékomban lüktető félelem ellenére lefelé osontam a lépcsőn. Tudnom kellett volna, mit látott a nővérem. Nem volt olyan, aki könnyen kiborul.
Noha már akkor tudtam, hogy meg fogom bánni, de nem tudtam ellenállni. Belefáradtam, hogy mindenből kihagynak, hogy mindig túl fiatal vagyok, hogy minden nap emlékeztetnek arra, hogy védelemre van szükségem magamtól és mindentől, ami körülöttem van.
Abban a pillanatban, ahogy a lábam az alagsor padlójára ért, a tekintetem a szoba közepén állapodott meg. Először fel sem tudtam fogni, mi történik. Olyan volt, mintha az agyam esélyt adott volna arra, hogy elmenjek, de ahelyett, hogy elrohantam volna, maradtam és bámultam. Az agyam túlpörgött, minden részletet, minden hátborzongató részletet magába szívott, ami előttem volt. Olyan részleteket, amelyekre még évekkel később is élénken emlékezem majd.
Ott volt két orosz, akik megtámadtak minket, székhez kötözve, és ott volt a vér. Matteo és egy másik férfi ütötte-vágta, bántotta őket. A látásom eltorzult, és rémület lett úrrá rajtam. Aztán a tekintetem Romerón állapodott meg, a kedves barna szemén, amely nem volt olyan kedves, mint amilyenre emlékeztem. A kezét vér borította. A jófiú és a lovag fényes páncélban, akiről fantáziáltam, az a fickó nem létezett. Egy sikoly szakadt ki a belőlem, de ezt csak a mellkasomban és a torkomban érzett nyomás miatt tudtam megállapítani. Nem hallottam semmit a fülemben zajló zúgáson kívül. Mindenki úgy bámult rám, mintha én lennék az őrült. Nem voltam benne biztos, hogy mi történt ezután. Csak töredékekre emlékeztem. Kezek fogtak meg, karok szorítottak. Megnyugtató szavakat, amelyek nem értek semmit. Emlékeztem egy meleg mellkasra a hátamon és a vér szagára. Volt egy rövid égető fájdalom, amikor Matteo beadott nekem valamit, mielőtt a világom kísértetiesen nyugodtá változott. A rettegés még mindig ott volt. A látásom homályos, de ki tudtam venni a mellettem térdelő Romerót. Felemelt, és felegyenesedett velem a karjaiban. A kényszerű nyugalom győzött, és én a mellkasához simulva ellazultam. Közvetlenül a szemem előtt egy vörös folt csúfította el a fehér ingét. A megkínzott emberek vére. Lassan a rémület próbálta áttépni a gyógyszer hatását, de hiábavaló volt, és feladtam a harcot. A szemeim lecsukódtak, ahogy beletörődtem a sorsomba.

Romero

Made Man-ként az volt a feladatunk, hogy biztonságban tartsuk azokat, akiknek a védelmére felesküdtünk: a gyengéket, a gyerekeket, a nőket. Én különösen ennek a célnak szenteltem az életemet. A munkám során sok feladathoz tartozott mások bántása, brutális és rideg voltam, de az emberek biztonságának megőrzése mindig azt éreztette velem, hogy több vagyok, mint rossz. Nem mintha számított volna; ha Luca megkért volna rá, minden elképzelhető rosszat megtettem volna. Könnyű volt elfelejteni, hogy a saját etikánk, erkölcseink és kódexeink ellenére mi, Made Man-ek voltunk azok, akiket a legtöbb ember gonosznak tartott. Emlékeztettet a valódi természetünkre, a valódi természetemre, amikor meghallottam Liliana sikolyát. Az oroszok sikolyai nem hatottak meg. Hallottam már azokat, és rosszabbakat is. De egy olyan lány magas, véget nem érő sikolya, akit meg kellett volna védenünk, olyan volt, mint egy kibaszott szúrás a gyomromba.

Az arckifejezése és a szemei voltak a legrosszabbak, pontosan megmutatták, hogy mi vagyok. Talán egy jó ember megesküdött volna, hogy jobb lesz, de én jó voltam a munkámban. A legtöbb nap élveztem. Még Liliana rémült arca sem késztetett arra, hogy valami más legyek, mint egy Made Man. Akkoriban még nem tudtam, hogy a brutalitásnak ez az oldala még csak nem is a legrosszabb módja annak, hogy elbasszam az életét.

Lilliana

Arra ébredtem, hogy valami meleg és puha van a testem alatt. Az elmém lomha volt, de az emlékek tiszták és koncentráltak voltak, koncentráltabbak, mint a környezetem, amikor végre ki mertem nyitni a szemem. A mozgás a sarokban magára vonta a figyelmemet. Romero a szemközti falnak támaszkodott. Gyorsan ellenőriztem a szobát, amelyben voltam. Vendégszoba volt, és Romeróval kettesben voltam egy zárt ajtó mögött. Ha nem lett volna hatása annak, amit Matteo korábban beadott nekem, újra sikoltozni kezdtem volna. Ehelyett némán néztem, ahogy Romero felém sétál. Nem voltam benne biztos, hogy miért gondoltam rá mindig is ártalmatlanként, most minden mozdulata veszélyről árulkodott. Amikor már majdnem az ágyhoz ért, összerezzentem, és a párnához szorítottam magam. Romero megállt, sötét szemei megenyhültek, de kedvességük már nem tudott megtéveszteni, azok után, amit láttam.

– Semmi baj. Biztonságban vagy.
Soha életemben nem éreztem magam nem biztonságban – egészen mostanáig. Vissza akartam kapni a boldog tudatlanságomat. Nem mondtam semmit.
Romero levett egy pohár vizet az éjjeliszekrényről, és felém nyújtotta. A szemem vér után kutatott a kezén, de bizonyára alaposan megtisztította. A legcsekélyebb vörös nyom sem volt rajta, még az ujjai között vagy a körme alatt sem. Valószínűleg sok gyakorlata volt a vér eltakarításában. A gondolatra epe kúszott fel a torkomon.
– Innod kell, kölyök.
A tekintetem az arcára röppent.
– Nem vagyok gyerek.
Romero arcán egy mosoly árnyéka suhant át.
– Persze, hogy nem, Liliana.
Kerestem a szemében a gúnyt, a sötétség nyomát, ami a pincében ott volt, de úgy nézett ki, mintha az a jófiú lenne, akinek szerettem volna, hogy legyen. Felültem, és elvettem tőle a poharat. Remegett a kezem, de sikerült elkerülnöm, hogy magamra öntsem a vizet. Két korty után visszaadtam a poharat Romerónak.
– Hamarosan mehetsz a húgaidhoz, de előbb Luca szeretne veled beszélni arról, amit ma láttál – mondta nyugodtan.
A félelem hideg pengeként döfött belém. Kicsúsztam az ágyból, amikor valaki kopogott, és Luca egy pillanattal később belépett. Becsukta az ajtót. A tekintetem róla Romeróra siklott. Nem akartam úgy összeomlani, mint korábban, de éreztem, hogy egy újabb pánikroham jöhet. Még sosem voltam velük egyedül, és a mai események után ez már túl sok volt.
– Senki sem fog bántani – mondta Luca a mély hangján. Próbáltam hinni neki. Úgy tűnt, Aria szereti őt, tehát nem lehetett rossz, és nem volt lent a pincében, hogy oroszokat kínozzon. Megkockáztattam még egy pillantást Romeróra, akinek a tekintete rajtam pihent.
Lejjebb hajtottam az arcom.
– Tudom – mondtam végül, ami valószínűleg legalább annyira hazugságnak hangzott, mint amennyire hazugságnak éreztem. Mély levegőt vettem, és Luca állára szegeztem a tekintetem.
– Beszélni akartál velem?
Luca bólintott. Nem jött közelebb, ahogy Romero sem. Lehet, hogy a félelmem számukra is egyértelmű volt.
– Nem mondhatod el Ariának, amit ma láttál. Feldúlná.
– Nem mondom el neki – ígértem meg gyorsan. Sosem állt szándékomban beszélni vele erről. Nem akartam emlékezni az eseményekre, nemhogy bárkinek is beszélni róla. Ha tehetném, azonnal kitörölném az emlékezetemből.
Luca és Romero pillantást váltottak, majd Luca kinyitotta az ajtót.
– Sokkal ésszerűbb vagy, mint a húgod, Gianna. Ariára emlékeztetsz.
Valahogy a szavai miatt gyávának éreztem magam. Nem azért, mert Aria az volt. Ő bátor volt, és Gianna is az volt, mindkettő a maga módján. Gyávának éreztem magam, mert önző okokból beleegyeztem a hallgatásba, mert felejteni akartam, és nem azért, mert meg akartam védeni Ariát az igazságtól. Egészen biztos voltam benne, hogy ő jobban tudta volna kezelni a helyzetet, mint én.
– Elviheted Giannához, de vigyázz, hogy ne járkáljanak újra a házban – mondta Romerónak.
– És mi lesz Ariával? – fakadtam ki.
Luca megfeszült.
– Ő már alszik. Majd később meglátogathatod. – Azzal elment.
Átkaroltam a derekam.
– Tudják a szüleim, hogy mi történt?
– Igen. Apád majd érted jön, amint végzett az üzletével, és visszavisz Chicagóba. Valószínűleg reggel. – Romero várt, de én nem mozdultam. Valamilyen okból a testem felborzolódott a gondolatra, hogy közelebb menjek hozzá, ami nevetséges volt, tekintve, hogy nem is olyan régen még arról fantáziáltam, hogy megcsókolom. Szélesre tárta az ajtót, és hátralépett.
– Biztos vagyok benne, hogy a nővéred, Gianna már alig várja, hogy láthasson.
Mély levegőt vettem, és kényszerítettem magam, hogy az irányába sétáljak. A teste nyugodt volt, az arca kedves, és annak ellenére, hogy a rémület és a félelem még mindig a testem mélyén velem volt, a gyomrom enyhén megrebbent, ahogy elmentem mellette. Talán a sokk miatt. Nem lehet, hogy a mai nap után belezúgtam volna.

8 megjegyzés:

Izabella írta...

Köszönöm szépen

Névtelen írta...

Köszönöm szépen <3

Dia írta...

Köszönöm szépen! 😘

Kissné Margó írta...

Köszönöm szépen!❤️❤️❤️

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm!!! :)
Már nagyon kíváncsi voltam Lilyana és Romero történetére.

Köszi a munkád,

J.

Mácza Melinda írta...

Köszönöm szépen ❤️

Erika írta...

Nagyon szépen köszönöm. 😊

Cséke Zoyanna írta...

Köszönöm szépen 🥰